Coca-Cola light s-a alăturat casei de modă Irina Schrotter pentru lansarea colecţiei de primăvară - vară 2005. Colecţia care poartă marca inconfundabilă a celebrei creatoare de modă este în perfectă consonanţă cu stilul Coca-Cola light: tinereţe, senzualitate, eleganţă şi spirit liber.
Coca-Cola light îşi provoacă întotdeauna consumatorii la strălucire, campaniile dezvoltate de-a lungul timpului cucerindu-i prin atmosfera plină de rafinament şi "glamour" care reflectă perfect spiritul modern, trendy, revoluţionar al mărcii.
Natalia Preduţ, Activation Manager Coca-Cola România: "De ce o alăturare între Coca-Cola light şi colecţia Irinei Schrotter? Deoarece Coca-Cola light înseamnă stil, modernitate, provocare, strălucire. Am regăsit exact aceleaşi caracteristici şi în stilul vestimentar promovat de casa de modă Irina Schrotter".
Lansată în 1982, Coca-Cola light s-a impus rapid în lumea întreagă. Din Australia în Japonia, din Norvegia în Africa de Sud, din Elveţia pînă în Mexic, Coca-Cola light este cunoscută ca fiind băutura răcoritoare al cărei conţinut energetic este de numai o calorie, oferind gustul real de Cola.