Compania de consultanţă imobiliară JLL intră pe piaţa rezidenţială din ţara noastră prin lansarea departamentului "Living" în cadrul biroului din Bucureşti. Noul departament, care va oferi servicii de consultanţă în domeniul rezidenţial, va fi condus de Andreea Hamza, în calitate de Senior Director.
Andreea are o experienţă de peste 17 ani în domeniul imobiliar acumulată în cadrul mai multor companii de profil. Anterior alăturării echipei JLL, ea a ocupat funcţia de Head of Marketing and Sales în cadrul companiei Hagag Development Europe, transmite un comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
Andreea Hamza, senior director Living JLL România, a declarat: "Întotdeauna am fost încântată de oportunitatea de a dezvolta un proiect încă din fazele incipiente şi consider ca departamentul Living este atât o provocare, cât şi o şansă de dezvoltare cu foarte mult potenţial pentru JLL România, dar şi pentru mine personal. Sunt convinsă că nivelul nostru profesional şi expertiza oamenilor din echipă vor asigura servicii de consultanţă la cel mai înalt nivel. Într-un mediu de afaceri aflat într-o permanentă evoluţie, calitatea serviciilor oferite pentru a aduce o valoare reală clienţilor, acum şi în consultanţa pe segmentul rezidenţial, are o importanţă vitală. M-am alăturat cu entuziasm profesioniştilor din cadrul JLL şi am convingerea că vom construi împreună una dintre cele mai competitive echipe de consultanţă rezidenţială din piaţă".
Departamentul Living va oferi consultanţă pentru dezvoltatorii şi investitorii care vor să investească în soluţii de locuire în România, respectiv locuinţe destinate vânzării sau închirierii, cămine studenţeşti etc.
Serviciile oferite de JLL prin noul department sunt structurate pe patru categorii: studii de piaţă, strategii conceptuale de produs, strategii de marketing şi vânzări, precum şi managementul vânzărilor, potrivit comunicatului citat.
"Schimbările demografice, sociale şi economice se manifestă şi în România, cu impact asupra comportamentului noilor generaţii vizavi de soluţia de locuire preferată. Deja vedem că generaţia millenialls este mai interesată de închirierea de locuinţe, pentru a avea o mai mare mobilitate, iar la rândul lor din ce în ce mai multe companii, în lupta pentru talente, vor să le ofere angajaţilor pachete salariale care să includă şi o locuinţă", a mai spus Andreea Hamza.