Johnnie Walker Black Label Blended Scotch Whisky lansează sticla aniversară în ediţie limitată

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 7 noiembrie 2008

Pentru a sărbători împlinirea a o sută de ani de la prima apariţie a lui Striding Man pe o sticlă de whisky, Johnnie Walker lansează Black Label Ediţie Aniversară, de colecţie. O sticlă neagră, cu forme suple decorată cu logo-ul Johnnie Walker - un Striding Man suflat în aur.

Compania John Walker & Sons a fost înfiinţată în anul 1820. Johnnie Walker a devenit, în timp, cel mai cunoscut brand premium de whisky. Johnnie Walker este comercializat în peste 200 de ţări din întreaga lume. Fondatorii companiei au realizat ceea ce şi-au propus iniţial, să impună un brand global sinonim cu calitatea.

De la apariţia sa în 1908, logo-ul Johnnie Walker, The Striding Man a devenit un simbol al calităţii, autenticităţii şi progresului. Ediţia Limitată Black Label este o încununare a spiritului de pionierat şi a valorii. Este un cadou perfect pentru prieteni sau parteneri de afaceri. Poate fi de asemenea, un cadou ideal pentru orice cunoscător.

Logo-ul Striding Man a fost schiţat pentru prima oară de către ilustratorul Tom Browne pe meniul unui restaurant. Astfel, a fost creat unul din primele logo-uri - The Striding Man. De-a lungul timpului imaginea iniţială a fost modificată pentru a ilustra tiparele vremii, pentru a evolua. De la aventuros până la elegant, The Striding Man a devenit în timp una din cele mai uşor de recunoscut imagini de brand. În 1999, în acelaşi timp cu lansarea campaniei "Keep Walking", The Striding Man şi-a schimbat direcţia de mers tocmai pentru a reprezenta mai bine spiritul pionieratului Johnnie Walker.

The Striding Man a evoluat în pas cu timpul, dar a rămas o emblemă a progresului şi evoluţiei. Nici peste sute de ani aceste calităţi nu se vor pierde.

În anul 1908, sintagma "Born 1820 - Still Going Strong" a apărut pe materialele publicitare Johnnie Walker. 100 de ani mai târziu, John Walker & Sons continuă să producă branduri de succes. Portofoliul de produse include următoarele tipuri de whisky premiate la nivel mondial: Red Label, Black Label, Green Label, Gold Label, Blue Label, Premier şi Swing. Împreună, aceste branduri au vânzări totale de peste 15.4 milioane de lăzi anual. Acest nivel de vânzări a transformat Johnnie Walker în cel mai bine vândut scotch whisky de pe glob.

Diageo este cel mai mare producator mondial de băuturi premium, având un portofoliu impresionant de băuturi spirtoase, vin şi bere. Mărcile Diageo sunt branduri îndrăgite şi cu renume mondial precum Smirnoff, Guinness, Johnnie Walker, Baileys, J&B, José Cuervo, Captain Morgan şi Tanqueray.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb