Autoklass îşi propune ca, în 2024, jumătate dintre vânzările de automobile Mercedes-Benz să fie reprezentate de vehicule electrice şi plug-in hybrid, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, la începutul acestui an, Autoklass şi Mercedes-Benz România au inaugurat, în premieră pentru România, primul showroom construit conform conceptului MAR20X, în urma unei investiţii de 1,6 milioane de euro, care a vizat extinderea locaţiei şi personalizarea acesteia conform noilor standarde de brand.
Noul showroom are o capacitate de expunere de 19 autoturisme Mercedes-Benz la parter, 26 autoturisme la etajul şi 21 de posturi de lucru, putând deservi aproximativ 9.000 de vehicule anual pentru lucrări de mecanică-electrică, tinichigerie şi vopsitorie, arată sursa.
"În acest an special pentru noi, în care sărbătorim 20 de ani de la înfiinţarea Autoklass, suntem încântaţi să oferim clienţilor noştri o nouă experienţă exclusivistă, construită pe valorile comune Autoklass şi Mercedes-Benz, confirmând angajamentul nostru de a fi Official Home of Mercedes-Benz în România. Ne bucurăm că astăzi Autoklass este locul ȋn care clienţii, partenerii şi ȋntreaga noastră echipă se simt acasă, profesional vorbind. Considerăm că evoluţia şi succesul companiei noastre se datorează parteneriatului pe care l-am dezvoltat pe termen lung cu clienţii şi partenerii noştri, cărora le mulţumim pentru că sunt alături de noi", a declarat Daniel Grecu, director general al Autoklass.
Prin dezvoltarea noului concept MAR20X, Autoklass şi Mercedes-Benz urmăreşte să ofere clienţilor o experienţă unică, rafinată şi elegantă, incluzând acordarea de consultanţă specializată şi soluţii personalizate pentru orice tip de solicitare. Procesele post-vânzare sunt elementele de bază ale conceptului MAR20X şi sunt considerate esenţiale pentru a genera experienţe care să depăşească aşteptările clienţilor. Procesul de vânzare este conceput pentru a optimiza experienţa clientului, este centrat pe beneficii şi pe îndeplinirea tuturor cerinţelor explicite sau implicite ale clientului, se mai menţionează în comunicat.
"În timp ce lumea auto se schimbă, noi rămânem fideli ADN-ului nostru ca deschizători de drumuri - reinventarea proceselor din spatele inovaţiilor este ceea ce am urmărit întotdeauna. Este ceea ce ne-a impulsionat încă de la început şi ceea ce ne-a ajutat să navigăm şi să inovăm această industrie. Cum transpunem acest lucru în noua realitate? Ne-am angajat nu doar să îmbunătăţim status quo-ul, ci şi să îl schimbăm, dincolo de a crea cele mai dorite autovehicule. Nu suntem doar o companie auto, ci lăsăm ca inovaţia şi obiectivele noastre clare să vorbească despre promisiunea Mercedes-Benz, iar acest nou model de retail primeşte clienţii în universul luxului modern, oferindu-le sentimentul de apartenenţă la ceva special", a completat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.
Autoklass şi Mercedes-Benz intenţionează să ofere un customer-journey unic încă de la sosirea în parcarea showroom-ului, prin digitalizarea unei bune părţi a interacţiunii dintre client şi reprezentanţii punctului de lucru. Astfel, clienţii vor fi ghidaţi încă de la sosirea în parcarea locaţiei de către un sistem inteligent, apoi, prin aplicaţia Match Maker, se creează legătura cu un consilier de service. Ulterior, informaţiile de pre-diagnosticare sunt procesate de consultantul de service, care le analizează împreună cu clientul, prin aplicaţia Media Consulting, pentru stabilirea detaliilor lucrărilor ce urmează să fie executate. În mod similar, pentru clienţii interesaţi de achiziţionarea unui autovehicul, aceştia sunt ghidaţi de către asistentul digital Star Assistant, care va ghida clienţii către zona de cafenea şi magazinul de accesorii, pe durata perioadei de aşteptare, până la alocarea unui consultant de vânzări.
Urmând strategia de eficientizare a consumului de energie şi de protejare a mediului, Autoklass îşi propune ca, până la finalul anului 2023, să devină independent din punct de vedere energetic, obiectiv care va fi atins prin investiţii în propria producţie de energie electrică prin sisteme fotovoltaice montate pe acoperişul clădirilor în care îşi desfăşoară activitatea. De altfel, Autoklass a început deja înlocuirea sistemelor de încălzire clasică cu sisteme de încălzire cu energie electrică, precum şi încălzirea cabinelor de vopsit cu panouri endotermice.