Kanal D sărbătoreşte, astăzi, 12 ani de existenţă pe piaţa media din ţara noastră, mai mult de un deceniu.
Formate precum "Exatlon", "Bravo, ai stil!", serialele turceşti au creat alternative relevante de consum pentru categorii diverse de telespectatori.
Toate acestea sunt rezultatele unei strategii susţinute, clasând staţia, în 2018, pe locul doi la nivelul publicului Naţional, cu 14,9% cota de piaţă, şi All Urban, cu 12,6% cota de piaţă, în Prime Time (20:00 - 24:00), conform datelor furnizate de Kantar Media România.
La nivelul publicului Comercial, în Prime Time (20:00 - 24:00), staţia a înregistrat o creştere de 20% a cotei de piaţă, raportat la 2017.
Începând din martie 2019, odată cu aniversarea a 12 ani de emisie a televiziunii Kanal D pe piaţă din România, Dogan Media îşi îmbogăţeşte portofoliul cu Radio Impuls, o reţea cu acoperire în cele oraşe precum Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Sibiu, Timişoara, Tulcea, Bacău, Râşnov, Bistriţa şi Craiova.
Prin această mutare, Grupul Dogan Media îşi consolidează operaţiunile pe piaţă media din România, Radio Impuls alăturându-se televiziunii Kanal D şi diviziei online reprezentată de site-urile kanald.ro (platforma de brand), wowbiz.ro (site de ştiri mondene şi lifestyle), stirilekanald.ro (site-ul de ştiri şi actualitate ) şi kfetele.ro (platforma dedicată publicului feminin).
"Suntem bucuroşi că eforturile noastre, ca echipă, s-au concretizat în rezultate foarte bune. Îmi exprim gratitudinea faţă de toţi cei care au făcut posibil succesul Kanal D: echipa acestei televiziuni, telespectatorii noştri, reprezentanţii mass-media, partenerii noştri de business. Kanal D continuă să se dezvolte şi să investească în conţinut de calitate, iar acum, la 12 ani de existenţa a Kanal D, le urăm bun venit, alături de noi, colegilor de la Radio Impuls. Ne bucurăm să avem în Grup, pe lângă televiziune şi divizia de online, o importantă componentă radio. Va dorim tuturor o primăvară frumoasă!", a declarat Ugur Yesil, CEO şi Executive Board Member Kanal D.