"Kaufland", va deschide ce de-al 22-lea hipermarket, care va fi amplasat la Iaşi. Valoarea investiţională se ridică la aproximativ 7 milioane de euro. Suprafaţa totală este de aproximativ 22.399 mp, construcţia pe care a fost ridicat magazinul "Kaufland" măsoară 6.436 mp. Noul hipermarket va beneficia de o parcare cu 327 locuri.
Divizia "Kaufland" face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz, cu peste 166.000 de angajaţi în întreaga Europă, a înregistrat în 2005 o cifră de afaceri de peste 40 de miliarde de euro.
Concernul "Kaufland" este reprezentat de peste 800 de magazine în Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croaţia şi România. În luna martie a anului trecut a fost deschis şi în Bulgaria primul magazin "Kaufland".
Până în prezent, investiţia totală în ţara noastră a ajuns la aproximativ 294 de milioane de Euro.
"Kaufland" România a creat până în momentul actual aproximativ 4.600 de noi locuri de muncă, la sediul central, în magazinele din Bucureşti, Râmnicu Vâlcea, Ploieşti, Alba Iulia, Timişoara, Baia Mare, Târgu Mureş, Galaţi, Cluj, Hunedoara, Satu Mare,
Suceava, Târgovişte, Bistriţa, Piteşti, Piatra Neamţ, Turda, Târgu-Jiu, Sibiu şi Iaşi, precum şi la noul depozit central situat în Parcul Industrial Ploieşti.
"Kaufland" se ghidează după principiul "totul sub acelaşi acoperiş", oferind produse variate, care acoperă tot necesarul zilnic.
Oferta cuprinde de la marca proprie K-Classic, până la produse oferite de producătorii regionali şi produse de marcă.
Un punct forte pentru "Kaufland" îl reprezintă departamentul de produse proaspete: "Kaufland" garantează zilnic clienţilor săi calitatea şi prospeţimea absolută, la preţuri mici, pentru carne, mezeluri, brânzeturi şi produse lactate, până la legume şi fructe.
În afară de oferta bogată de alimente, "Kaufland" oferă produse atractive la preţuri convenabile din domeniile menaj, sticlărie, porţelan, textile, electrice, papetărie, jucării, articole de sezon şi pentru petrecerea timpului liber, la care se adaugă oferte speciale săptămânale.
Un punct deosebit de atracţie este departamentul de legume şi fructe. Aici este oferită în orice anotimp o gamă largă de fructe şi legume din ţară, articole de sezon, dar şi produse exotice din ţări îndepărtate.
Cuprinde peste 500 de articole din România, inclusiv specialităţi regionale la preţuri foarte mici. Acest departament este completat cu un raion de lactate, de unde clienţii pot cumpăra specialităţi româneşti şi internaţionale.
Brutăria proprie cu preţuri reduse oferă la orice oră pâine, baghete şi chifle, dar şi specialităţi. Clienţii se pot servi singuri şi primesc produse proaspete, pentru că ele se coc în magazin de mai multe ori pe zi.
Pe lângă oferta variată de produse alimentare, "Kaufland" oferă şi articole atractive pentru casă, textile, electrocasnice, papetărie, articole de joacă şi de sezon, la preţuri avantajoase, precum şi oferte speciale care se schimbă săptămânal.
Succesul magazinelor "Kaufland" se bazează pe o politică de preţuri foarte severă. Nu numai preţurile cele mai avantajoase fac magazinul "Kaufland" atât de atractiv.
Deosebita amabilitate a angajaţilor, precum şi multiplele garanţii şi servicii arată că la "Kaufland" se pune accentul foarte mult pe satisfacţia clientului.
O demonstrează şi programul stabilit în avantajul clienţilor - "Kaufland" este deschis de luni până sâmbtătă, de la ora 7.30 la ora 22.00, iar duminica de la ora 07.30 la ora 20.00.
"Kaufland" pune la dispoziţia clienţilor săi o clădire modernă, construită după toate standardele actuale, care oferă condiţii optime pentru a face cumpărături. Culoarele largi şi o compartimentare clară pe sortimente facilitează orientarea rapidă.
Următorii întreprinzători puternici rotunjesc oferta "Kaufland": Banca Română pentru Dezvoltare, Inmedio, Romphoto, Globalnet, A&B Pharma, cofetaria Melibeea, fast-food-ul D&D Distribution şi Domo.
Prin această varietate de domenii, "Kaufland" oferă toate condiţiile pentru un shopping de succes.
"Kaufland" promovează păstrarea şi protecţia mediului. Eliminarea, separarea şi reciclarea deşeurilor sunt măsuri luate pentru protejarea practică a mediului. În acest sens, "Kaufland" foloseşte la transportul mărfurilor sisteme de ambalare returnabile.
Grupul "Kaufland" ia parte regulat la competiţii europene din domeniu şi a fost deja de multe ori premiat pentru realizări deosebite şi pentru calitatea foarte bună a produselor oferite.
1. locuri de munca
(mesaj trimis de radu în data de 10.09.2012, 12:54)
ceva angajari la noul Kaufland?stie careva?
1.1. re (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Albert în data de 16.10.2012, 19:18)
Vezi ca au chiar la intrare o cutie postala pe care scrie CV.Acolo lasi CV-ul pentru angajare.Bafta!
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de alina în data de 20.10.2012, 15:34)
s-a deschis magazinul sau cand se va intampla asta?merci