KFC aniversează 15 ani de prezenţă a brandului în Republica Moldova, timp în care şi-a consolidat poziţia ajungând unul dintre cei mai importanţi operatori locali, cu peste 7.000 de Hot Wings®, renumitele aripioare picante, vândute zilnic. Cele două restaurante ale KFC Moldova servesc anual 250 de tone de produse de pui celor peste un milion de clienţi care le trec pragul sau aleg serviciile de livrare, conform unui comunicat de presă al companiei.
KFC Moldova este parte a Sphera Franchise Group, liderul industriei de food service din România, care deţine companiile ce administrează brandul în sistem de franciză şi în România şi în anumite zone din Italia. Prima unitate din Republica Moldova a fost inaugurată în decembrie 2008 în centrul comercial Malldova din Chişinău, iar cea de-a doua în decembrie 2015, în acelaşi oraş, fiind de tip stradal.
"Aniversăm cei 15 ani de KFC alături de clienţii noştri, cărora le-am pregătit oferte speciale cu această ocazie. Datorită lor avem o istorie atât de îndelungată în Republica Moldova şi faţă de ei ne luăm angajamentul că vom continua să pregătim produsele la aceeaşi calitate excelentă, să le oferim o experienţă plăcută în restaurante şi să îi surprindem cu noutăţi în meniu", a declarat Costică Mişaca, Director General, KFC Moldova.
Rezultatele financiare din primele nouă luni ale anului 2023 confirmă succesul de care se bucură brandul în Republica Moldova. Vânzările KFC Moldova au ajuns la aproape 15 milioane RON, mai mari cu 22% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2022, iar profitul net este de 1,9 milioane RON, un plus de 33% an/an. Compania are o marjă EBITDA foarte bună, de 17%, în primele nouă luni ale anului.
Clienţii din Republica Moldova preferă în special bucketurile şi burgerii, iar aproximativ 30% din vânzările totale ale brandului provin din colaborarea cu platformele locale de livrare.