
Priveam liniştit, prin fereastră, cum ningea peste Bucureşti, când, deodată, domnul Călin Georgescu a început să vorbească foarte tare la câţiva paşi de mine. M-am ridicat brusc şi am dus mâna la inimă, ca marii sportivi când ascultă imnul sau ca oamenii obişnuiţi când "îi înţeapă" ceva în interiorul pieptului.
M-am liniştit repede, după ce am băut un pahar cu apă şi am primit câteva explicaţii.
De menţionat, cu câteva zile în urmă am achiziţionat o tabletă pentru care a fost creat un cont Google nou, ca să poată fi folosită în condiţii optime. Unul dintre membrii familiei a decis să-i testeze forţele şi a început să o "forjeze" cu nişte jocuri. Unul dintre acestea, "Candy Crush", oferă recompense jucătorului dacă acesta vizionează câteva clipuri publicitare la anumite intervale de timp sau după o serie de jocuri pierdute. Precizare, nu am jucat niciodată niciun fel de joc care să presupună un ecran şi nişte fire, aşa că pentru mine toate informaţiile venite din această zonă sunt noi. Una dintre ele este legată de modul, concret, cum mesajele politice ajung la cei mai tineri foarte simplu şi rapid, fără ziare, site-uri, reţele de socializare, radio sau TV... în joacă.
Cu o zi înainte să-l aud pe domnul Georgescu, reclamele din interiorul jocului au fost la florării, magazine de parfumuri şi mai ales la ... jocuri de noroc. Duminică a fost ziua domnului Georgescu. Jocul pe tabletă a continuat după prima intervenţie şi în mai multe rânduri s-a repetat clipul (în stânga jos apărea notat "scorul de stiri") în care Călin Georgescu îl acuza pe George Simion că nu este "omul oamenilor care îl susţin, ci al altora care nu au nimic în comun cu binele poporului" şi făcea referire (în trecere) şi la candidatul Marcel Ciolacu. Clipul pare să nu mai fie de actualitate ca mesaj, devenind un soi de "gunoi spaţial" (resturile de la sateliţii scoşi din funcţiune, fragmente din staţii spaţiale şi rachete vechi, care orbitează în jurul Pământului) al internetului. Am cercetat puţin, clipul a fost lansat pe 20 noiembrie 2024, înainte de primul tur al alegerilor prezidenţiale. A fost eliminat între timp de pe TikTok, dar urme ale lui au rămas pe Google şi continuă să ruleze în reclamele pierdute prin imensitatea internetului. De el s-au ciocnit un "jucător" amator şi un privitor al vremii, iar cu această ocazie tableta a fost pusă pe "mute".
Altfel, jocul de cuvinte vreme - vremuri poate fi enervant, mai ales când se lasă noaptea, duminica!
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 18.02.2025, 00:42)
Si trebuie sa credem ca a fost o campanie facuta cu zero lei...
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.02.2025, 02:42)
Se poate.
Nu este obligatoriu sa cheltuiasca candidatul, poate cheltui altcineva.
1.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.02.2025, 08:06)
Diliu este un iepure pt alții mai puternici
1.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.02.2025, 08:32)
Rusia?
1.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.02.2025, 08:34)
dar cine? sfantul Duh, cum sustinea pe fb?
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 18.02.2025, 23:48)
Poate nu a fost chiar zero lei,
dar fata de gasca PSD-PNL-UDMR care din banii nostrii,
au finantat cu sute de milioane euro campaniile lor,
Georgescu este un mic sarantoc
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 18.02.2025, 15:10)
Din păcate a reușit să prostească multă lume.
Așa se întâmplă când ești disperat și nu ai de unde alege.
Călin Georgescu (ca apariție și dezvoltare) e vina partidelor politice și a finanțatorilor campaniei lui, Rusia, prin Sor, prin alți trepăduși din Romanica.