Agenţia Leo Burnett România a obţinut premiul Golden Rose pentru cea mai bună agenţie a anului 2005 în cadrul festivalului de publicitate Golden Drum 2005. Festivalul de la Portoroz, Slovenia, este cea mai importantă manifestare de gen din Europa Centrală şi de Est. Anul acesta, peste 1500 de participanţi din 40 de ţări şi-au pus speranţele în cele peste 2500 de lucrări intrate în competiţie. Leo Burnett România a reuşit să obţină cele mai multe nominalizări şi cele mai multe premii din întreaga competiţie. Astfel, Leo Burnett România a ocupat cea mai înaltă treaptă a podiumului cu un cumul de 27 de puncte, fiind urmată, pe locul al II-lea de agenţia ZOOM! din Lituania cu 24 de puncte şi de Mark/BBDO din Cehia cu 24 de puncte.
Agenţia a obţinut 11 lucrări nominalizate, dintre care 5 s-au transformat în premii. Prigat, deja cel mai premiat brand românesc, a contribuit şi în acest an cu două premii pentru singurele lucrări finaliste în categoria Băuturi Nealcoolice. Astfel, spotul "Pescarul" a obţinut un Silver Drum, fiind urmat de spotul "Salteaua" care a adus primul Bronze Drum agenţiei Leo Burnett. Un alt client este Altex, care anul acesta a obţinut două premii Bronze Drum, pentru spotul "Batman", brand Teletech, şi pentru spotul " Dezordinea". În categoria Print, Leo Burnett şi Western Union au reuşit să cîştige singurul premiu al categoriei Servicii Financiare, cu lucrarea "Harta".
Bogdan Naumovici, CEE Regional Creativ Director, a declarat: "Nu a fost vreo mare supriză pentru noi. Spun de vreo 2 ani încoace că Cehia şi Polonia sînt pe o curbă descendentă, iar România pe una ascendentă. Cred că anul trecut a fost punctul de intersecţie, iar anul acesta s-a demonstrat clar că românii sînt mai amatori de publicitate creativă. Mi-ar plăcea ca agenţile de la noi să înţeleagă importanţa rolului pe care îl au şi să înveţe din ce s-a întîmplat în Cehia şi Polonia. Acolo, atunci cînd preţurile de producţie şi de difuzare erau la fel de mici cum sînt la noi acum, agenţiile îşi exersau creativitatea doar pe muzee, grădini zoologice şi campanii sociale. Iată că acum, cînd apropierea de Europa a crescut miza şi clienţii joacă din ce în ce mai < safe >, lipsa de preocupare a agenţiilor de a-i obişnui şi pe clienţi şi publicul cu publicitatea creativă le costă puncte preţioase la Portoroz. Dacă noi nu înţelegem ce oportunitate extraordinară avem să putem încă face comunicare creativă pentru clienţi adevăraţi, pentru mărci comerciale, vom plăti acelaşi preţ peste 2-3 ani. Mă bucur să văd că preocuparea constantă a agenţiei Leo Burnett România de a dovedi că publicitatea de premiu vinde mai bine se concretizează în din ce în ce mai multe proiecte creative, pentru din ce în ce mai mulţi clienţi, pe din ce în ce mai multe categorii de produse. Iar atunci, titlul de Agenţie a Anului în Europa Centrală şi de Est nu mai este o surpriză nici pentru noi, nici pentru clienţii noştri".
Drumul ascendent al agenţiei Leo Burnett România a început în 2003, cu locul 9 în cadrul festivalului (cea mai bună performanţa a unei agenţii româneşti la acea vreme), urmînd locul secund în 2004 (la un punct diferenţa de marele premiu) şi culminînd cu obţinerea celui mai rîvnit titlu în 2005, demonstrînd o evoluţie constantă şi solidă.
Leo Burnett România se poziţionează că agenţia cu cele mai bune servicii de strategie şi creaţie din România. Leo Burnett România este deţinătoarea titlului de Agenţie a Anului din ultimii 3 ani la festivalul Ad'Or şi prima agenţie românească finalistă la Cannes.