Lidl România a demarat proiectul naţional "Viitorul Şef de Magazin", având ca obiectiv de a perfecţiona fiecare şef de magazin din cele 185 de unităţi din întreaga ţară şi de a le oferi acestora posibilitatea de a-şi îmbunătăţi competenţele manageriale şi de leadership.
În semn de apreciere pentru implicarea şi activitatea şefilor de magazine, proiectul vine la pachet cu beneficii atractive şi măsuri pe mai multe direcţii: evenimente de şcolarizare şi dezvoltare profesională în valoare de aproximativ 2 milioane de euro, precum şi un pachet de dotări şi beneficii suplimentare incluzând autoturism de serviciu (Skoda Rapid) şi cheltuieli auto în valoare de 3 milioane de euro.
Focusul dezvoltării are la bază cele 5 categorii de competenţe definite pentru noul profil al Managerului de Magazin: profesionale, antreprenoriale, personale, de conducere şi sociale.
"Criteriile de performanţă pe care mizează Lidl în activitatea sa au devenit tot mai numeroase în ultimii ani: aşteptări mai mari din partea clienţilor, sortimente de produse din ce în ce mai diversificate, tranzacţii zilnice complexe derulate într-un ritm tot mai alert. Toate acestea pun echipele de angajaţi din magazine în faţa unor provocări aflate în continuă schimbare. Astfel, şi cerinţele ce vizează managementul fiecărui magazin Lidl cresc, iar şefii de magazine împreună cu angajaţii fiecărui magazin au un rol cheie în tot acest proces", declară Frank Wagner, Director Naţional de Vânzări, Membru al Consiliului de Conducere Lidl România.
Lidl îşi propune să perfecţioneze fiecare dintre cei 185 de şefi de magazine din toată ţara, la care se adaugă permanent şefii de magazine în şcolarizare pentru viitoarele unităţi. Totodată, compania lucrează la lărgirea acestui instrument de dezvoltare şi pentru alte categorii de personal din organigrama magazinelor. Astfel, toţi şefii de magazine vor parcurge un stagiu de dezvoltare ce a debutat cu evaluarea anuală şi urmează a fi individualizat printr-o verificare pe parcursul căreia profilul individual va fi analizat cât mai exact şi mai complex cu putinţă. Pe baza acestei analize, va fi dezvoltat şi implementat, pentru fiecare şef de magazin, un program de perfecţionare şi dezvoltare adaptat nevoilor sale de-a lungul a 12 luni consecutive.
"Pentru că Lidl crede în oameni şi în potenţialul lor, în performanţă şi în viitor, efortul companiei se doreşte a fi unul pe măsură. Suma de 5 milioane de euro investită în acest program este considerată a fi doar un început pe lungul drum al excelenţei manageriale pe care îl vor parcurge angajaţii noştri", declară Maksymilian Braniecki, Preşedintele Consiliului de Conducere Lidl România.
"Odată cu perfecţionarea şi calificarea şefilor de magazine, aceştia vor face faţă cu atât mai mult noutăţilor şi provocărilor din domeniul comerţului, vor fi mai eficienţi şi vor oferi clienţilor noştri o experienţă mai plăcută la cumpărături. Compania noastră susţine în mod ferm principiul conform căruia o eficientizare a activităţii profesionale aduce cu sine un echilibru mai bun "work - life", care la rândul sau are din nou influenţă pozitivă asupra performanţei profesionale şi se transformă într-o spirală a satisfacţiei", spune Antoniu Radu, Director Naţional Administrativ, Membru al Consiliului de Conducere Lidl România.
1. Manager parc auto
(mesaj trimis de Cuta Lidia Catarina în data de 05.01.2018, 08:46)
Ma inscriu la manager parc auto.
Cred ca e utila existenta unui asemenea post la nivel de tara.
Daca interesează, putem discuta.