Limitless Agency, agenţie de marketing digital din România, anunţă lansarea oficială în SUA, fiind prima piaţă externă în care compania intră. Extinderea face parte din strategia Limitless Agency de a scala business-ul în următorii ani prin pătrunderea pe pieţe vorbitoare de limba engleză, în special din America, Europa şi Australia, conform unui comunicat de presă al companiei.
"Intrarea în SUA este primul pas, unul firesc de altfel, de a dezvolta business-ul Limitless Agency, în special prin extindere internaţională. Potenţialul de business în SUA, dar şi în alte ţări din Occident este exponenţial mai mare decât în România. Pieţele de ecommerce, cărora noi ne adresă, din ţările vizate sunt la nivelul ridicat de dezvoltare, cu o cerere mare pentru servicii de marketing digital. Intrăm pe piaţa americană cu o echipă de specialişti cu experienţă, cunoştinţe şi rezultate dovedite, dar şi cu o tehnologie avansată, având practic aceleaşi puncte forte şi pornind de la acelaşi nivel cu concurenţa locală. Mai mult, noi venim cu un extra avantaj competitiv privind costurile serviciilor de marketing digital, comparativ cu media din piaţa americană. Indiferent de domeniul de activitate, firmele, antreprenorii şi angajaţii români au capacitatea de a oferi servicii de calitate superioară şi rezultate fără limite", declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.
Agenţia aduce în piaţa din SUA o tehnologie unică pentru promovarea eficientă a magazinelor online, dezvoltată de o echipă de români. Bazată pe o serie de funcţionalităţi, denumite etichete, pentru clasificarea produselor dintr-un magazin online în diverse categorii, tehnologia dezvoltată de Limitless Agency este capabilă să crească cu până la 33% rata de conversie şi să reducă costurile de advertising cu minimum 20% dintr-un magazin online.
Pe piaţa din SUA, Limitless Agency vizează construirea unui portofoliu de clienţi în principal din ecommerce, dar şi din segmentul de servicii şi B2B. Polul de clienţi este ridicat, având în vedere că Statele Unite au a doua cea mai mare industrie de ecommerce din lume, după China, cu vânzări online în valoare de 1,13 trilioane de dolari în 2023, în creştere cu aproape 10% faţă de anul anterior, potrivit Statista.
Limitless Agency se aşteaptă la o creştere consistentă a business-ului, odată cu intrarea în SUA. În 2023, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 4,25 milioane de euro, în creştere cu 31% faţă de anul anterior, devenind astfel una dintre cele mari companii de profil.
Creşterea Limitless Agency este datorată atât dezvoltării pieţei de marketing digital, cât şi investiţiilor noi, extinderii portofoliului de clienţi şi creşterii interesului şi bugetelor companiilor pentru promovare online. Astfel, 56% din business este reprezentat de divizia SEO, 42% de divizia PPC şi 2% de divizia Data & Analytics.