În urma unei licitaţii organizate în perioada iunie-septembrie 2010 la care au participat 4 agenţii, Lowe&Partners semnează cea mai recentă campanie de imagine a producătorului de medicamente generice Labormed, informează un comunicat de presă transmis redacţiei.
"Aveam nevoie de o campanie de educare în masă, de aceea am ales televiziunea ca şi canal media principal de comunicare. Am încercat să poziţionăm Labormed ca o autoritate care înţelege şi crede că medicamentele trebuie să fie accesibile tuturor. Acest aspect ne-a determinat să mergem pe mesaje cheie prin care le-am arătat consumatorilor faptul că genericele sunt o alternativă viabilă la medicamente originale", a afirmat Mihai Fetcu, Director de Creaţie Lowe&Partners.
"Ideea campaniei a pornit de la faptul că până acum oamenilor nu li s-a comunicat despre opţiunile pe care le au, despre cum pot avea grijă de sănătate şi în acelaşi timp să economisească. Suntem unul dintre jucătorii de top de pe piaţa farmaceutică şi, alături de Lowe, ne asumăm rolul de pionierat, din dorinţa de a contribui la informarea cât mai corectă a consumatorilor cu privire la medicamentele generice", a declarat Stephen Stead, CEO Labormed.