Începând cu luna mai, Bogdan Ioniţă este noul Director de Strategie Lowe. Ioniţă coordonează echipele de cercetare, planning şi strategie, care lucrează pentru clienţii agenţiei briefuri integrate, ce acoperă toate palierele de comunicare, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Acesta a lucrat deja campanii pentru clienţi precum Gothaer, Johnson&Johnson, Scandia Food, Unilever, Veka sau Zizin, şi a contribuit la câştigarea unor clienţi noi, precum AFI Palace Malls sau SKOL.
Ioniţă a lucrat, în agenţii locale şi multinaţionale, pentru branduri din industrii diverse: telecom, bere, ciocolată, energy drinks, panificaţie, banking, tobacco.
Numirea lui Bogdan Ioniţă vine la scurt timp după ce Vasile Alboiu a devenit Chief Creative Officer (CCO) al Grupului Lowe, poziţie din care coordonează activitatea tuturor echipelor de creaţie din grup.
Lowe, companie cu sediul central în Londra, face parte dintr-o reţea care numără peste 90 de agenţii în 65 de ţări şi peste 9.000 de angajaţi, deţinută de grupul american IPG (Interpublic Group), unul dintre cele mai mari holdinguri de comunicare la nivel mondial.