Lufthansa renunţă la cursele dintre Berlin şi New York

M.D
Companii / 16 martie 2018

Lufthansa renunţă la cursele dintre Berlin şi New York

Lufthansa, cel mai mare operator aerian german, renunţă la cursele dintre Berlin şi New York, precizând că decizia nu are nicio legătură cu tarifele vamale, războaiele comerciale sau cu preşedintele american Donald Trump, relatează Bloomberg.

Compania renunţă la cursele efectuate între capitala germană şi aeroportul John F. Kennedy din New York pentru că nu a reuşit să obţină ore optime de aterizare, necesare pentru a umple avioanele şi a obţine profit, a declarat joi directorul general Carsten Spohr.

Lufthansa a introdus zborurile către aeroportul JFK după falimentul operatorului german concurent Air Berlin, în 2017, efectuând curse de cinci ori pe săptămână cu o aeronavă Airbus A330 de dimensiuni mari. Problema este că avionul decolează de pe aeroportul Tegel din Berlin la ora 5:35 p.m. şi soseşte la New York abia după ora 9:30 ora locală. La întoarcere, avioanul pleacă la 11:20 şi aterizează în Germania în ziua următoare, în jurul prânzului.

Spohr a dorit să transfere cursa spre New York diviziei low-cost Eurowings, care are o bază de costuri mai scăzute, dar nu a reuşit să obţină drepturi de aterizare sau decolare mai avantajoase, chiar şi la aeroportul Newark din New Jersey.

Lufthansa va păstra drepturi de operare a curselor la New York prin vânzarea de locuri către Newark pentru zboruri operate de compania parteneră United Airlines, dar persoanele care vor să călătorească în continuare cu Lufthansa vor trebui să călătorească prin Frankfurt. Cu orarul de vară, călătorii vot putea zbura direct din Berlin cu Delta Air Lines.

Operaţiunile pe distanţe lungi ale Eurowings se reorientează către Dusseldorf, o altă fostă bază de operaţiuni a companiei Air Berlin. Deşi oraşul nu prea este o atracţie turistică, are totuşi 10 milioane de locuitori şi un trafic de afaceri mai intens decât cel din capitală, fiind al treilea mare centru de transfer din Germania, după Frankfurt şi Munchen.

Opinia Cititorului ( 2 )

  1. Nu are nici 6 milioane. Ai gresit cu vrea doua Bucurestiuri MD. Poate cu toata zona Dusseldorf, Dortmund Essen sa se adune 10

    Dusseldorf are 600.000 de oameni, este o treime din Bucuresti. Chiar daca ale nemtilor par mai mari, nu sunt. Cifra de 10 milioane e ca nuca in perete fara nici un fel de legatura cu populatia Dusseldorfului

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9738
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4662
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2921
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9047
Gram de aur (XAU)Gram de aur369.6415

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb