Managerii sînt optimişti pentru 2006

Ziarul BURSA #Companii / 4 ianuarie 2006

"La Festa International" - creştere a cifrei de afaceri de aproximativ 20% faţă de anul 2005

Grabowski Krzysztof, administrator "La Festa": "< La Festa International" SRL este situată într-un loc mirific al României - Vălenii de Munte. Aici fabricăm şi de aici distribuim, în toată ţara, sucuri din fructe, produse din cacao şi cafea etc. În anul 2005 piaţa s-a dezvoltat normal, fără nimic spectaculos. Considerăm că piaţa a ajuns la < maturitate >, dacă putem spune aşa. La finele acestui an aşteptăm o creştere cu 25% a cifrei de afaceri faţă de anul 2004. Pentru noi, anul care s-a încheiat a fost un an bun. Au fost lansate mai multe produse noi, bine primite de consumatori, dintre care menţionez unul singur - Choc-Up, ciocolată caldă instant pentru copii, bogată în vitamine esenţiale şi fructoză. Totodată, am lansat noul ambalaj pentru Tymbark din carton Tetra Prisma Aseptic. Acest sistem de ambalare Tetra Prisma Aseptic va extinde orizontul aşteptărilor atît din partea consumatorilor cît şi a comercianţilor. În zilele noastre, prezenţa schimbărilor se face simţită continuu şi într-un ritm accelerat. Noi vom acţiona în pas cu acestea sau chiar le vom anticipa.

Cum apreciem că se va desfăşura anul 2006? Lucrăm la consolidarea şi dezvoltarea activităţii noas-tre. Vom lansa alte cîteva produse noi, care vor constitui surprize pentru piaţă. Apreciem pentru anul 2006 o creştere a cifrei de afaceri de aproximativ 20% faţă de anul 2005."

"Agora-Wolf-Test Rite" va realiza un centru de logistică la Mogoşoaia

Gabriela Cosac-Picoş, director general al grupului de firme "Agora-Wolf-Test Rite": "Piaţa românească este în continuă mişcare. Acestei pieţe, după cîţiva ani buni de operare în producţie şi distribuţie, grupul de firme < Agora-Wolf-Test Rite >, îi poate răspunde printr-o activitate diversificată. Prin performanţele produselor noastre am putut contracara concurenţa în domeniu, care se intensifică zi de zi. Fabricarea şi comercializarea de produse de uz casnic din material plastic, a ambalajelor şi obiectelor pentru casă şi grădină şi, respectiv, importul de decoraţiuni de interior au permis grupului nostru de firme să ocupe un loc stabil în lanţurile de retail şi în magazinele comercianţilor din întreaga ţară.

În anul care s-a încheiat şi pe care îl apreciez ca un an bun, grupul de firme < Agora-Wolf-Test Rite > şi-a atins cu succes cifra de afaceri propusă la începutul acestuia: peste 10 milioane euro. Aceasta a marcat o creş-tere de 30% faţă de cifra de afaceri a anului 2004.

Pentru anul 2006, ne propunem să menţinem, prin diversificare şi utilizarea la capacitate maximă a utilajelor de top achiziţionate, o creştere a rulajului cu cel puţin 30% faţă de anul 2005. Investind profitul realizat, lucru pe care îl facem în fiecare an, vom demara rapid, la începutul acestui an, una dintre investiţiile importante ale gru-pului nostru: realizarea unui centru de logistică, situat în comuna Mogoşoaia. Este compus dintr-un depozit pce, care va ocupa, în primă fază, 5000 mp şi un sediu de birouri cu o întindere de 2000 mp".

SANO România îşi va lărgi portofoliul de produse

Doru Iosef, director general al "Sano România" SRL: "Nu cu mult timp în urmă, < Sano România > SRL şi-a început activitatea în Bucureşti, unde avem sediul şi depozitul central. Ne-am dezvoltat continuu activitatea de import şi comercializare a produselor de curăţenie şi întreţinere personală şi industrială, în marea lor majoritate de nivel premium. Acestea sînt produse de < Concernul Sano > din Israel, care inves-teşte masiv în cercetare şi dezvoltare.

Datorită performanţelor şi înnoirii permanente a produselor acestui concern, firma noastră a realizat, în anul 2005, o cifră de afaceri de 3,2 milioane dolari, care reflectă o creştere de 100% faţă de anul 2004. Dezvoltarea activităţii < Sano România > a fost echilibrată pe toate segmentele de distribuţie. Pentru anul acesta, preconizăm acelaşi trend ascendent, care va fi susţinut şi de instrumente suplimentare de media şi marketing la nivel local şi naţional. În afara unui upgrading pentru infrastructura logistică, ne propunem finalizarea procesului de acoperire naţională, precum şi creşterea calităţii distribuţiei pe fiecare vector specific. De asemenea, vom lărgi în continuare portofoliul de produse pe care îl vom importa şi distribui în România şi vom introduce categorii noi, complementare activităţii de bază, toate fiind sub marca < Sano > şi poziţionate la nivel premium".

Terra România - între primii 3 importatori de utilaje de construcţii din punct de vedere al vînzărilor

Petre Băbiceanu, directorul general al "Terra România": "În anul 2005, creşterea cifrei de afaceri a < Terra România Utilaje de Construcţii > SRL a fost de 96%. Acest rulaj se datorează evoluţiei pieţei. Pentru 2006 preconizăm o creştere de cel puţin 50%, conform ritmului de creştere a sectorului construcţiilor. < Terra România > s-a situat deja între primii 3 importatori de utilaje de construcţii din punct de vedere al vînzărilor şi este unic distribuitor al cunoscutelor utilaje JCB, în ţara noas-tră.

Prin marca Plafinger, < Terra > a devenit lider de piaţă la vînzările de macarale montate pe autoşasiu, iar cel mai solicitat model din gama utilajelor de construcţii rămîne buldoexcavatorul JCB 3 CX. În România, încă, se preferă utilajele multifuncţionale, bune la toate. Aşa a fost cu ani în urmă şi în ţările din vest, iar, acum, cînd piaţa a ajuns la maturitate, se preferă utilajele specializate.

Părerea mea este că la fel se va întîmpla şi în România, doar că într-un ritm mai alert. Estimăm că în următorii 5-7 ani echipamentele multifuncţionale vor merge, la noi în ţară, în paralel cu cele specializate, după care acestea din urmă vor avea întîietate.

Pentru 2006, ne-am propus să devenim distribuitorul numărul 1 de utilaje de construcţii şi să abordăm noi grupuri ţintă, care pot folosi cu succes utilajele din portofoliul JCB şi Palfinger. Bineînţeles, grupul principal al clienţilor noştri va fi cel din domeniul construcţiilor, în permanentă creştere. Avem o echipă bine pregătită şi susţinere de la partenerii noştri externi care văd în ţara noastră o piaţă cu un mare potenţial".

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb