Premier Restaurants România, operatorul lanţului de restaurante McDonald's din România, va investi peste 2 milioane de euro până la finalul anului 2021, pentru remodelarea şi introducerea sistemului digital Experience of the Future în mai multe restaurante din ţară. Anul acesta, compania a investit deja peste 1,2 milioane de euro în modernizarea şi digitalizarea a trei restaurante din Bucureşti şi a altor două din Cluj-Napoca, urmând ca până la finalul anului încă trei restaurante să beneficieze de noul sistem digital. Investiţiile sunt parte a strategiei de dezvoltare a companiei, pentru a le oferi clienţilor facilităţi inovatoare şi acces la cele mai noi tehnologii, conform unui comunicat remis redacţiei.
"Digitalizarea pentru îmbunătăţirea experienţei clienţilor reprezintă una dintre priorităţile noastre de business, de aceea continuăm să aducem inovaţiile digitale în cât mai multe dintre unităţile noastre. Astfel, facem paşi importanţi către simplitate, rapiditate şi siguranţă în procesele noastre, pentru ca cei care trec pragul restaurantelor McDonald's să beneficieze de o experienţă la superlativ. Până la finalul anului, peste 70% din reţeaua noastră va integra noul sistem digital", a declarat Paul Drăgan, director general Premier Restaurants România.
Printre cele mai recent modernizate restaurante se numără restaurantele din Otopeni, Rahova şi Băneasa Mall. Toate cele trei restaurante dispun de kiosk-uri pentru comandă, cel mai modern sistem de pregătire a produselor şi tehnologie pentru servirea clienţilor la mese, acolo unde restaurantul are mese proprii. De asemenea, unităţile McDonald's din Otopeni şi Rahova includ şi spaţii speciale destinate comenzilor de livrare la domiciliu.
Sistemul digital Experience of the Future este inovaţia adusă de McDonald's în restaurante, prin care procesul unei comenzi este mai simplu şi mai rapid. Imediat după ce clientul face comanda prin intermediul kioskului, aceasta este înregistrată, trimisă la bucătărie şi pregătită pe loc. Mai mult decât atât, kiosk-urile de comandă le oferă clienţilor posibilitatea de a-şi alege produsele preferate din meniu, pe care le pot personaliza şi achita în funcţie de preferinţe prin plata contactless, cu cardul bancar, sau cash, la casa de marcat. De asemenea, acestea permit scanarea rapidă şi contactless a ofertelor din aplicaţia McDonald's pentru mobil, precum şi a codului QR prin care clienţii pot acumula punctele de loialitate aferente fiecărei comenzi.
În plus, sistemul digital răspunde provocărilor sanitare generate de pandemia de COVID-19, astfel că interacţiunea dintre client şi personal este limitată şi sigură. De asemenea, toate restaurantele McDonald's respectă toate măsurile de Siguranţă+, respectiv angajaţii McDonald's poartă mască de protecţie şi mănuşi de unică folosinţă, întâmpină clienţii oferindu-le soluţii de igienizare pentru mâini, curăţă, în permanenţă, toate suprafeţele din restaurante, încurajează clienţii să respecte indicaţiile distanţării sociale şi plata contactless cu cardul bancar.
La nivel naţional, 59 de restaurante McDonald's au deja integrat sistemul digital, iar fiecare restaurant nou este dotat cu sistemul digital pentru o experienţă actuală, simplificată şi în condiţii de siguranţă, se arată în comunicat.