Mega Image a demarat un amplu proces de reamenajare şi modernizare a magazinelor şi depozitelor care a atins deja o investiţie de 25 de milioane de euro. Investiţia face parte dintr-un proces amplu care se va continua şi în următorii ani, pentru a consolida măsurile de siguranţă şi îmbunătăţirea experienţei la cumpărături, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, astfel, deja 140 de unităţi au trecut prin procese de reamenajare, cu investiţii ample concretizate în echipamente noi, în procese automatizate care să monitorizeze în mod continuu activitatea operaţională a fiecărei unităţi, cât şi în instruirea personalului.
"Vom continua să colaborăm cu autorităţile pentru a oferi clienţilor cele mai bune produse şi servicii. Precizăm că revizuim periodic procedurile, cât şi frecvenţa operaţiunilor de mentenanţă şi igienizare, astfel încât produsele comercializate în magazinele noastre să fie sigure şi de calitate. Îi asigurăm pe clienţii noştri că am implementat măsuri de siguranţă sanitară şi alimentară suplimentare, pentru o experienţă la cumpărături cât mai sigură şi mai plăcută," spune Mircea Moga, CEO Mega Image.
Astfel, compania rezolvă punctual orice situaţie semnalată, aplică imediat recomandările venite din partea autorităţilor şi impune ori de câte ori este nevoie măsuri suplimentare de îmbunătăţire a experienţei la cumpărături.
Procesele de siguranţă sunt completate de acţiuni proprii de control intern, precum auditarea magazinelor de către specialişti în domeniu, certificarea de către organisme abilitate, acţiuni care au dus la îmbunătăţiri vizibile în toate magazinele.
Mega Image are parteneriate locale solide, susţine producătorii şi fermierii români printr-o colaborare de tradiţie şi va continua procesele de auditare riguroasă pentru a-i susţine în continuare şi pentru a aduce pe rafturile magazinelor produse româneşti la standarde ridicate de calitate.
Programul "Gusturi româneşti de la gospodari" se dezvoltă anual, ajungând în prezent la peste 300 de producători de legume şi fructe. Mega Image activează ca un catalizator al comunităţilor agricole locale, oferind producătorilor o variantă sustenabilă de a cultiva şi a vinde fructe şi legume locale, oferind o afacere la cheie şi sprijin continuu, pe perioada desfăşurării activităţii.
Programul pune accent pe gustul autentic, siguranţa şi calitatea produselor şi oferă cele mai bune fructe şi legume de sezon, cultivate local, într-un mod prietenos cu mediul. Mega Image se implică în tot procesul de producţie: de la analizare sol, asigurare seminţe, îngrăşăminte, biostimulatori şi alte produse destinate combaterii biologice a bolilor şi dăunătorilor la plante, până la analiza lunară a legumelor, iar prin intermediul
inginerilor horticultori din echipa Mega Image se oferă producătorilor consiliere pas cu pas, începând cu planificarea culturilor până la recoltare.
Toate legumele şi fructele sunt analizate constant în laboratoare specializate pe toată perioada culturii şi înainte de a ajunge la raft în magazine, iar în plin sezon, pentru produsele incluse în program, sunt sistate importurile, iar în magazine clienţii vor găsi exclusiv produsele româneşti.
În 2023, programul a înregistrat rezultate relevante, cu peste 28.600 de tone de legume şi fructe livrate de producători direct în magazine. În categoria legume, recordul a fost înregistrat de cartofi, cu 6500 de tone, şi de tomate, cu 2800 de tone. Fructele cu cele mai bune rezultate au fost merele, cu peste 2900 de tone, pepeni cu peste 2400 tone, dar şi cireşe şi fructe moi, însumând peste 830 de tone.
Mai mult, în reţeaua Mega Image sunt activi peste 15.000 de angajaţi români, compania fiind unul dintre cei mai mari angajatori din ţară, iar prin planul ambiţios de deschideri de magazine vor fi create permanent noi locuri de muncă. Şi în 2024 compania şi-a menţinut titlul de Top Employer, pentru al doilea an consecutiv, ceea ce confirmă implicarea continuă în a oferi condiţii cât mai bune la locul de muncă, în zona de instruire continuă şi performanţă.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 08.02.2024, 11:27)
Haide bre... ca tot miroase a mucegai in magazine din spatele frigiderelor... de gandacei sau cacareti de soricei nici nu mai vb...
hai ca e timpul sa faceti curatenie...
s c c r e t