Metro Cash & Carry România şi UniCredit Ţiriac Bank au lansat primul card de credit cobranded dedicat clienţilor persoane juridice, cu o linie de credit echivalentă cu până la 30.000 de euro şi perioadă de graţie de 50 de zile.
"Principala provocare cu care se confruntă clienţii noştri este fluxul de capital, iar noul produs pe care îl lansăm acum împreună cu partenerul nostru UniCredit Ţiriac Bank este menit să aducă un suport concret atât prin linia de creditare, cât şi prin promoţiile aferente programului. Completăm astfel cu un proiect de suport financiar direct iniţiativele Metro de susţinere a clienţilor noştri, profesionişti din comerţul tradiţional sau din HoReCa, şi în cele din urmă de revitalizare a economiei Româneşti în acest an plin de provocări", a declarat Francois Oliver, General Director, Metro Cash & Carry România.
În momentul de faţă, Metro acoperă toate nevoile importante de business ale clienţilor săi prin programe educaţionale specializate pentru fiecare tip de afacere, preţuri promoţionale pentru produse, consiliere directă prin specialiştii de vânzări Metro, iar acum, susţinere financiară prin cardul de credit METRO UniCredit Ţiriac Bank emis sub logo Visa, primul card de credit co-branded pentru persoane juridice din România. Acesta se alătură altor produse pentru susţinere financiară, adaptate clienţilor profesionişti (restaurante, hoteluri), pe care compania Metro Cash&Carry România le-a dezvoltat împreună cu partenerii săi.
"Lansarea cardului de credit este o continuare firească a parteneriatului deja existent cu Metro în România, acesta fiind primul produs cobranded de pe piaţa românească destinat clienţilor persoane juridice", a declarat Zoltan Major, Vicepreşedinte UniCredit Ţiriac Bank responsabil de Divizia Retail.