Compania "Microsoft România" a anunţat, la încheierea anului fiscal (1 iulie 2002-30 iunie 2004), o creştere cu 27% faţă de anul 2003. Ritmul mediu anual de creştere în cei 8 ani de la deschiderea filialei este de 62%. Creşterea veniturilor în segmentul EPG (Enterprise Partner Group), comparativ cu anul 2003, a fost de 43%, în segmentul SMS&P (Small Medium Solutions and Partner Group) această creştere fiind de 16%. Contribuţia acestor segmente la cifra totală a filialei a fost de 3% pentru EPG, respectiv 57% pentru SMS&P. Sectorul întreprinderilor de dimensiune medie, în cadrul căruia tipul de contracte cel mai des încheiat este închirierea de software şi licenţierea de volum, a înregistrat o creştere cu 26% faţă de anul trecut. În acest sector, creşteri peste medie s-au înregistrat la Windows Server (52%), Server Cal (40%), SQL (35%), Exchange Server (62%), ceea ce conduce la aprecierea că infrastructura companiilor din acest sector devine mai complexă, creşte dimensiunea şi numărul de clienţi ai reţelei, necesitatea de a implementa soluţii pentru a rămîne competitiv.
"Datorită rezultatelor obţinute, anul 2004 a fost anul în care filiala locală a cunoscut, în cadrul Corporaţiei Microsoft, cea mai mare recunoaştere a eforturilor depuse. Aceste rezultate se concretizează în demararea tuturor programelor incluse în cadrul parteneriatului cu Guvernul României, dar mai ales a celui menit să faciliteze tinerilor accesul la tehnologia informaţiei, "Parteneri pentru Educaţie", a declarat Silviu Hotăran, General Manager Microsoft East Europe.