Mindshare a fost distinsă cu premiul pentru "Cea mai bună Agenţie Globală Media a anului" de către renumita publicaţie a industriei, Advertising Age.
Premiul încununează un an important pentru reţeaua deţinută de WPP.
În 2008, MindShare s-a reinventat şi şi-a restructurat activitatea, cele 12 centre de business ale agenţiei fiind reorganizate în 4 departamente: Client Leadership, Business Planning, Invention - unitatea de gândire creativă şi The Exchange - unitatea de buying online şi offline.
AdAge a declarat că restructurarea globală de succes a agenţiei a reprezentat motivul cheie în acordarea acestui premiu, fiind de asemenea luate în considerare şi câteva proiecte deosebite ale anului 2008 din zona de producţie de branded content: versiunea locală a binecunoscutului serial "Betty cea urată", (proiect realizat pentru clientul Unilever in China) sau "In the Motherhood", un serial de comedie difuzat online care a atras peste 5.5 milioane de vizitatori şi care a fost recent preluat de către reţeaua de televiziune ABC pentru a fi adaptat pentru televiziune.
În egală măsură, AdAge a menţionat şi proiectele de mare succes desfăşurate de către Mindshare pentru clienţii săi, Maybelline şi Nike, precum şi asimilarea agenţiei de strategie Michaelides & Bednash în grupul Invention al reţelei.
Dominic Proctor, chief executive Mindshare Worldwide, a declarat: "Dorim să mulţumim Advertising Age pentru că ne-a votat Agenţia Globală de Media a anului. 2008 a fost un an important având în vedere că am realizat schimbări majore în business-ul nostru - de la structura şi abordare până la modul în care arată şi comunică brand-ul Mindshare - ocupând din nou poziţia de lider al industriei."
Mindshare este o agentie care ofera servicii de media si marketing la nivel global cu o cifra de afaceri de peste 23 de miliarde de dolari (sursa: RECMA).
Reteaua cuprinde 97 de filiale in 67 de tari, in S.U.A, America Latina, Europa, Orientul Mijlociu si Asia, fiecare dintre acestea incercand sa ofere servicii competitive de marketing pentru clientii si brandurile lor.
Mindshare este detinuta de catre WPP, cel mai important grup de comunicare la nivel global cu o cifra de afaceri de 63.5 miliarde de dolari (sursa: RECMA).
In Romania, printre clientii Mindshare se numara Unilever SCE, Cosmote, Germanos, Groupe Seb, LG, Flanco, Castrol.