Mio câştigă premiul iF Design Award pentru campania online "I LOVE Green Cities"

M.M.
Companii #IT / 7 iulie 2010

Mio este singura companie taiwaneză care a câştigat premiul pentru "Design Viral" în cadrul competiţiei de comunicare "I LOVE Green Cities". Întreaga campanie de comunicare a fost gândită şi implementată în întregime de către echipa internă Mio. Campania s-a bazat pe utilizarea platformelor de social-media Facebook şi Twitter, atrăgând aproximativ 400.000 de vizite şi peste 110.000 utilizatori unici într-o perioadă de 60 de zile.

În cadrul competiţiei iF Communication Design Award 2010 au fost înscrise 1687 de campanii. Dintre acestea, Mio a câştigat premiul pentru "Design Viral" la categoria Digital Media.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

14 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7329
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3176
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9824
Gram de aur (XAU)Gram de aur387.3649

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb