Mio Technology, furnizor global de dispozitive de navigaţie, lider în tehnologia GPS şi numărul unu în Europa Centrală şi de Est, introduce pe piaţa din România un nou produs din gama Moov, anunţă un comunicat al companiei. Moov 500 RO este un sistem de navigaţie GPS cu ecran tactil şi dimensiune de 4,7 inci. Noul produs este adresat celor care călătoresc pe teritoriul ţării, având harta României preinstalată şi o interfaţă intuitivă pentru oricine doreşte o navigare pe un ecran generos şi sigur.
Moov 500 RO furnizează nu doar ultima tehnologie în materie de GPS pentru ghidarea de la punctul A la punctul B, dar oferă şi o experienţă de navigare mult mai plăcută, tocmai datorită punctelor de interes(POI) deja pre-instalate şi a serviciilor MioMoreTM care oferă informaţiile în timp real, specifică comunicatul. Harta dispozitivului GPS Moov 500 RO se bucură de o acoperire foarte bună a drumurilor din România, având 123.668 km.
Moov 500 RO are un ecran de 4.7" tratat anti-reflex, acest lucru oferind o vizualizare mai uşoară a informaţiilor afişate şi de asemenea, oferă o căutare mai rapidă a adreselor.
Printre alte trăsături ale acestui produs se numără şi navigarea foto, prin intermediul tehnologiei Navpix (fotografii cu informaţii geografice).
Tehnologia SiRFInstantFixII prevede localizarea sateliţilor în momentul în care se porneşte dispozitivul, permiţând recepţionarea semnalelor GPS la o viteză de cinci ori mai rapidă şi începe navigarea în momentul în care porneşte dispozitivul. În plus, recepţionarea semnalului GPS se face chiar şi în condiţii dificile, (poziţionare între clădirile înalte care pot bloca primirea semnalului).
În plus, Mio furnizează actualizare gratuită a hărţii de două ori, în primul an, precum şi posibilitatea achiziţionării de hărţi suplimentare.
Mio Moov 500 este disponibil în România la preţul estimativ de vânzare de 649 RON (TVA inclus).
Mio Technology dezvoltă şi promovează produse ce le permit utilizatorilor să beneficieze de cele mai noi dezvoltări tehnologice din domeniul serviciilor mobile. Compania a fost fondată în mai 2002 şi desfăşoară operaţiuni pe pieţele din Taiwan, China, America de Nord, Australia, Japonia şi Coreea de Sud. Mio Technology are peste 1.500 de angajaţi în întreaga lume şi îşi comercializează produsele în peste 47 de ţări.
Mio este compania care prevede că mobilitatea în viaţa de zi cu zi şi în afaceri va fi un punct de referinţă în viitor. Produse precum sisteme de navigaţie pentru maşini, sisteme de navigaţie portabile şi PDA-uri au fost dezvoltate luând în considerare nevoile clienţilor. Sloganul Mio "Explorează mai mult" este centrat pe schimbarea modului în care utilizatorii experimentează lumea, arătându-le acestora că pot explora uşor şi în deplină libertate. În prezent, Mio Technology este lider în vânzările de dispozitive GPS în Europa Centrală şi de Est şi numărul trei la nivel mondial (potrivit estimărilor raportului Canalys pentru trimestru al treilea din 2008).