Mircea Coman a preluat conducerea executivă a lanţului de farmacii Centrofarm, începând cu luna martie a acestui an, ocupând poziţia de Director General Executiv, după ce, până acum, ocupase funcţia de Head of Regional Operations/North la retailerul Metro Cash&Carry, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei.
Oficialul urmează să contribuie la strategia de dezvoltare a operaţiunilor de retail la nivelul întregii ţări şi să implementeze o formă de comerţ în acord cu nevoile clientului. Cariera profesională a lui Mircea Coman a debutat în grupul Metro România, unde domnia sa a lucrat în vânzări, marketing şi negocieri de contracte de amploare în segmentul retail şi FMCG.
Mircea Coman a activat 14 ani în reţeaua Metro, timp în care a lucrat în partea operaţională şi în aria de marketing. În plus, domnia sa este iniţiatorul francizei La Doi Paşi, lanţ de comerţ tradiţional de proximitate, care numără în prezent peste 700 magazine la nivel naţional, se mai arată în comunicat.
Cu peste 80 de ani de experienţă în domeniu, Centrofarm deţine în prezent 55 de farmacii, dintre care 34 în Bucureşti şi 21 în ţară. Mai mult de jumătate dintre acestea sunt poziţionate în centrele comerciale mari. Farmaciile Centrofarm au adus în exclusivitate în ţara noastră branduri precum Caudalie, Biocyte, Dr. Organic, GoldNutrition, Purasana şi Lytess.