Mixit, compania cehă ce produce amestecuri personalizate de musli şi fructe liofilizate, s-a extins în România chiar înainte de Crăciun, astfel incat acum clienţii din 5 ţări pot crea propriul amestec de musli. După Republica Cehă (2010), Slovacia (2013), Polonia (2014) şi Ungaria (2019), Mixit a intrat pe piaţa românească la finalul lui 2020. Extinderea va ajuta compania să atingă o creştere de 30% în 2021, conform unui comunicat trimis redacţiei.
În România, Mixit.ro va oferi o gamă similară cu cea din alte ţări. Oferta distinctivă a companiei este posibilitatea de a amesteca musli, terci, fructe liofilizate şi nuci pentru a crea propriul mix individualizat. Treptat, oferta pentru piaţa românească va fi extinsă pentru a include şi drajeuri de ciocolată, băuturi proteice sau creme de ciocolată.
Fondatorii companiei sunt optimişti: "Până în prezent, am fost primiţi cu căldură pe toate pieţele, ceea ce ne dă încredere că românii se vor bucura şi ei de crearea propriului amestec de cereale pentru micul dejun, de musli şi alte bunătăţi", a afirmat Toma¹ Huber, cofondator Mixit.
"'Previzionăm că România va reprezenta 5-10% din vânzări până la sfârşitul lui 2021. Nu există încă pe piaţa locală un alt proiect similar care să propună reţete de musli personalizat, considerăm că putem ajunge la cifre interesante rapid, şi datorită faptului că avem o echipă româno-cehă ce cunoaşte piaţa şi specificul local. ", a mai adaugat Martin Wallner, cofondator Mixit.