Mobilfox, brandul de huse rezistente pentru telefoane, a trecut printr-un proces complet de rebrading, care a constat în reînnoirea imaginii şi a gamei de produse, se arată într-un comunicat de presă.
Potrivit sursei citate, husele pentru telefoane Mobilfox sunt comercializate în 17 ţări din Europa. Brandul pune la dispoziţia clienţilor o gamă variată de opţiuni din care pot alege şi, în plus, îi încurajează pe aceştia să îşi exprime propriul stil prin personalizarea huselor.
Huse cu rezistenţă crescută şi funcţie MagSafe pentru iPhone
Mobilfox îşi continuă creşterea şi în acest an, prin lansarea a zece produse noi, adaptate nevoilor şi cerintelor actuale ale clienţilor. Compania tocmai a introdus pe piaţă noul său produs de top, husa Full-Shock 3.0.
Aceasta este o versiune îmbunătăţită a modelului anterior, asigurând telefonului o securitate mai bună. Noul model are grad de absorbire al impactului foarte ridicat, suportând căderile de la o înălţime de până la 3,5 metri, în timp ce forma cu margini ridicate contribuie la creşterea siguranţei. Partea din spate a husei Fullshock 3.0 este fabricată din acrilic foarte rezistent la zgârieturi, pentru a asigura durabilitatea modelului imprimat, iar rama este plăcută la atingere. Pe interior, aceasta este finisată cu un model de micropuncte, care împiedică carcasa să se lipească de spatele telefonului şi îi adaugă şi mai multă rezistenţă.
Utilizatorii de iPhone se pot bucura şi de noua funcţie MagSafe, care asigură o poziţie optimă pentru încărcarea telefonului şi o viteză de încărcare ridicată comparativ cu tehnologia wireless obişnuită.
Gama de culori este, de asemenea, completată denuanţe noi, menite să revitalizeze atmosfera şi să aducă un plus de energie în viaţa de zi cu zi şi în weekend-urile aventuroase. Pe lângă acestea, Mobilfox oferă şi huse transparente, ca răspuns la solicitările clienţilor. În plus, noile accesoriile disponibile, cum ar fi Cross Body şi Lazy Strap, sunt ideale pentru sezonul de festivaluri, eliminând orice grijă legată de purtarea în siguranţă a telefonului.
Alături de reînnoirea gamei de produse, compania, ajunsă la maturitate, îşi schimbă şi strategia de comunicare. Mobilfox comunică acum pe o pagină globală de Instagram pentru a construi o comunitate în jurul brandului, iar împreună cu aceasta, a fost dezvoltat şi un nou website.
Noul branding şi noile produse sunt în curs de lansare în 16 ţări europene, pe lângă Ungaria. Până în prezent, anul acesta Mobilfox s-a lansat în 6 ţări noi: Lituania, Letonia, Estonia, Germania, Spania şi Portugalia, iar compania continuă să se extindă în permanenţă, se mai arată în comunicat.