Flamingo International a înregistrat, în 2008, o creştere de peste 300% a vânzărilor de notebookuri în termeni de volum, până la aproximativ 60.000 unităţi, se arată într-un comunicat al retailerului de produse electronice, electrocasnice şi IT&C.
În termeni de valoare, creşterea a depăşit 250%, vânzările cifrându-se la aproximativ 103 milioane lei.
Potrivit reprezentanţilor companiei, în 2008 Flamingo International a avut o cotă de piaţă de peste 12% pe segmentul de notebookuri, acesta fiind evaluat la aproximativ 350 milioane euro.
În ceea ce priveşte anul 2009, reprezentanţii Grupului Flamingo se aşteaptă ca trendul de creştere a vânzărilor de notebookuri să continue, dar într-un ritm mai temperat, având în vedere contextul economic actual. Astfel, în ianuarie, retailerul a înregistrat pe acest segment de produse o creştere de 10% în termeni de valoare şi 15% în termeni de volum, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2008.