St. Patrick's Day, sărbătorit în fiecare an pe 17 martie, atrage în pub-urile din Centrul Vechi de trei ori mai mulţi clienţi decât Sfântul Valentin, 1 Martie sau 8 Martie, potrivit unui studiu al pub-urilor St. Patrick, Patry Room şi Killkeny din Centrul Istoric al Bucureştiului, deţinute de Mugur Mihăescu, fostul component al trupei Vacanţa Mare. Peste 70% dintre cei care vin de St. Patrick în pub-uri sunt turişti străini, iar numărul lor creşte de la an la an, însă în ultima perioadă a început să se mărească şi numărul românilor.
"Numărul clienţilor de St. Patrick's Day în pub-urile noastre e de trei ori mai mare decât de 1 Martie, 8 Martie sau Valentine's Day. De St. Patrick oamenii vin şi se rotesc pe parcursul întregii zile, pe când de celelalte sărbători ajung doar seara. Noi încercăm să promovăm St. Patrick's Day cu o săptămână înainte de eveniment, iar în weekend vom avea formaţii, jocuri de lumini, paradă..., iar în funcţie de numărul de beri consumate dăm premii - pălării, tricouri etc. Sărbătoarea e foarte cunoscută în rândul turiştilor străini, care vin să bea bere Guinness. În alte ţări sunt parade prin centrele oraşelor, defilează comunităţile de irlandezi", a declarat Mugur Mihăescu.
De altfel, peste 70% dintre cei care merg în pub-urile din Centrul Vechi de St. Patrick's Day sunt străini - irlandezi, englezi, francezi, germani, austrieci, italieni, spanioli, israelieni etc., în timp ce de 1 Martie, 8 Martie şi Sf. Valentin, mai mult de 80% dintre cei care intră în baruri sunt români. Numărul clienţilor de St. Patrick a crescut în fiecare dintre ultimii ani cu 10%, pe de o parte, datorită fluxului din ce în ce mai mare de străini care vizitează Bucureştiul, fie că sunt oameni de afaceri sau turişti de city break. Pe de altă parte, şi românii au început să simtă gustul acestei sărbători, de la corporatişti la oameni de afaceri, bugetari sau studenţi.