Campania de imagine dezvoltată de McCann Erickson împreună cu echipa Kandia la sfârşitul anului trecut continuă şi în 2007. Campania, lansată sub conceptul "Simţi cum lumea toată se topeşte precum noua ciocolată Kandia", se adresează femeii moderne şi active, care obţine ceea ce vrea şi care se regăseşte, totodată, completă doar în cadrul cuplului.
Alexandra Chirica, Director Marketing Ciocolata Kandia-Excelent, a declarat: "Kandia este un brand care a sedus întotdeauna, care a provocat şi a oferit experienţe unice. Ca şi brand, Kandia conduce în consum pe segmentele de ciocolată albă şi ciocolată amăruie. Prin campania din acest an intenţionăm să creştem performanţele Kandia şi pe segmentul de ciocolată cu lapte".
Campania de imagine, extinsă ca şi medii de comunicare, a fost reluată începând cu luna ianuarie 2007. Kandia este mai aproape de consumatorii săi, înconjurându-i cu dragoste nu numai prin campania TV, ci şi prin advertoriale, OOH şi sampling. Pentru OOH, Kandia-Excelent a colaborat cu studioul Carioca. Acţiunea are şi o componentă de PR în 5 mari oraşe: Bucureşti, Timişoara, Braşov, Iaşi şi Constanţa.