Opera Naţională Bucureşti iese în stradă alături de Lowe & Partners

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 1 septembrie 2008

Opera iese în stradă în cadrul unui eveniment înscris încă de anul trecut în calendarul capitalei, dar promovat pentru prima dată anul acesta printr-o campanie neconvenţională orchestrată de agenţia Lowe & Partners.

Promenada Operei - voci tinere este evenimentul anual în cadrul căruia Opera iese efectiv în stradă, organizând un concert în aer liber dedicat tuturor melomanilor. Este un moment special când un gen perceput drept elitist devine accesibil tuturor.

Agenţia Lowe & Partners a preluat conceptul evenimentului, acum aflat la a doua ediţie şi l-a declinat într-o campanie care îşi doreşte să dovedească faptul că opera nu este nici pe departe un gen rezervat unor privilegiaţi.

"Am vrut să arătăm faptul că Opera coboară de pe scenă în stradă, că fastul acestui gen muzical nu este dictat de ţinute sofisticate sau de restricţii sociale. Le-am spus practic bucureştenilor că Opera îi aşteaptă pe toţi la concert. Locuri obişnuite din oraş găzduiesc zilele acestea o lojă sau un jilţ din care trecătorii pot privi prin lorniete spectacolul citadin în culori regale. Am încercat totodată să aducem puţin din rafinamentul şi strălucirea operei, în peisajul destul de gri şi tern din Bucureşti. Rezultatul dorit este să aducem cât mai mulţi oameni la Promenadă!", declară echipa care a lucrat pe acest proiect.

Această campanie se doreşte un început în crearea unei imagini pentru această instituţie culturală şi a unui parteneriat de bun augur între ONB şi Lowe & Partners. Colaborarea este una inedită pentru România, unde promovarea şi popularizarea instituţiilor culturale este încă un fenomen rar întâlnit.

"Locurile de pe peluza din Piaţa Operei îşi aşteaptă ocupanţii sâmbătă, 30 august, începând cu ora 21:00, pentru cel mai mare concert de muzică clasică în aer liber din Bucureşti. Acest proiect este felul Operei Romane de a milita pentru un Bucureşti european din care răsună şi alt fel de acorduri decât cele ale claxoanelor. Anul trecut, bucureştenii au răspuns în număr foarte mare invitaţiei noastre, în ciuda faptului că evenimentul nu a beneficiat de o promovare ca la carte. Anul acesta însă, mulţumită agenţiei Lowe & Partners, evenimentul a beneficiat de o campanie neconvenţională spectaculoasă şi foarte aproape de oameni. Ne aşteptăm cu emoţie oaspeţii!" a declarat Liana Şega, Director al Departamentului imagine, comunicare şi promovare - Opera Naţională din Bucureşti.

Distribuţia acestei campanii marca Lowe & Partners este următoarea: primadone copywriter - Monica Grama şi Maria Andrei, tenor art director - Valentin Mocleasa, soprana account director - Alina Ilie şi tenor dramatic account executive - Sorin Berniczki.

Opera Română - Liana Şega - Director Departament imagine, comunicare şi promovare Promenada Operei Naţionale Bucureşti va avea loc sâmbătă - 30 august, ora 21, pe esplanada ONB, iar accesul este liber!

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb