Panasonic a desemnat, azi, uzina AVC Networks Czech de la Plzen, din Cehia, ca fiind prima fabrică Eco Ideas din Europa, anunţă un comunicat al companiei.
Din martie 1997, de când a fost produs în unitatea cehă primul televizor marca Panasonic, au fost asamblate nu mai puţin de 16 milioane de aparate.
În octombrie 2008, Panasonic a făcut publice obiectivele sale pe termen mediu şi lung din strategia sa Eco Ideas de protecţie a mediului înconjurător printre care se numărau reducerea emisiilor de dioxid de carbon cu 10%, adică 6.000 de tone la nivelul facilităţilor de producţie din toată Europa. La nivel global, Panasonic şi-a stabilit ca obiectiv să reducă emisiile de dioxid de carbon ale fabricilor sale cu 300.000 de tone până în martie 2010, suma fiind echivalentă cu volumul mediu de emisii produse în fiecare an, de aproximativ 50.000 de gospodării europene. Obiectivul de a reduce emisiile de dioxid de carbon cu mai mult de 10 procente de la 13.100 de tone, nivel înregistrat în martie 2008, până la 10.600 de tone în martie 2009, a fost depăşit de către uzina de televizoare de la Plzen.