Panasonic a lansat vineri, în cadrul expoziţiei de produse electronice de larg consum IFA Berlin, cel mai nou sistem audio, ce permite utilizatorilor nu doar să asculte muzică, ci şi să vizualizeze fotografii şi clipuri video, se arată într-un comunicat remis Agerpres.
Modelul MW-10 este echipat cu un ecran LCD, diagonală de 9 inci, şi poate reda muzică de pe CD, iPod sau de la radio FM/AM, printr-o pereche de boxe de tip Bamboo Cone.
Potrivit producătorului nipon, ecranul LCD poate fi utilizat ca ramă foto digitală, pentru redarea de fotografii de pe un CD, de pe un card de memorie SD sau din memoria internă de 4 GB a sistemului, în care pot fi stocate până la 6.000 de fotografii.
MW-10 poate afişa fotografiile în sistem slideshow, în timp ce redă muzică, sistemul fiind capabil să împartă ecranul în două, astfel încât într-o jumătate sunt redate imagini şi informaţii despre melodia ascultată, în timp ce în jumătatea cealaltă poate fi afişat calendarul sau ceasul.
Aparatul este echipat cu un Universal Dock pentru iPod şi se vinde la pachet cu o telecomandă ce poate fi utilizată şi pentru operarea iPod-ului de la distanţă.
Panasonic Corporation, cu sediul la Osaka (Japonia), este lider internaţional în dezvoltarea şi fabricarea de produse electronice pentru o gamă variată de clienţi, afaceri şi cerinţe industriale. Compania ocupă locul al treilea în indexul Fortune 500 Electronics & Electrical Equipment.
În România, reprezentantul Panasonic pe piaţa locală este, din anul 1996, Panasonic România, care a intrat pe piaţa autohtonă când a preluat societatea Electronica Internaţional.
Divizia din România a producătorului nipon a raportat, în anul fiscal 2008-2009, încheiat la 31 martie, o cifră de afaceri de 166 milioane lei, în scădere cu 85 la sută faţă de anul anterior, dar şi cu 82 la sută faţă de planul de afaceri estimat.