Compania Panasonic România a prezentat, la lansarea unei noi game de camere foto digitale Lumix, rezultatele financiare ale anului 2005. În perioada 1 aprilie 2005-30 martie 2006, cifra de afaceri a companiei a fost de 45 milioane de euro, cu 21% mai mare decît cea din anul precedent. Categoriile de produse care au contribuit la creşterea cifrei de afaceri au fost televizoarele cu plasmă şi LCD, camerele video, camerele foto digitale, DVD-playerele. Cantitativ, Panasonic a înregistrat în luna februarie a anului trecut o cotă de piaţă de 1,3%, iar valoric un nivel mai ridicat cu un punct procentual. Obiectivul anului 2005 a fost o cotă de piaţă de 10%, nivel atins în luna septembrie a anului trecut. În prima jumătate a anului 2006 compania preconizează creşterea cotei de piaţă pînă la 15%, prin continuarea activităţilor de promovare a produselor Panasonic.
Pentru acest an, Panasonic România estimează o cifră de afaceri de 55 milioane de euro.