Anul acesta, pentru programele destinate seniorilor Paralela 45 anunţă o creştere de 24% pe toate destinaţiile, în special cele culturale, cum sunt Roma, Londra, Italia - Toscana, Istanbul, Israel, potrivit unui comunicat al agenţiei de turism remis azi redacţiei.
"În schimb, avem solicitări mai puţine pentru vacanţele de seniori de tip sejur, pentru că turiştii îşi doresc mai mult să viziteze. Ceea ce nu au înţeles însă unii dintre turişti este că multe dintre ofertele low-cost pentru seniori includ hoteluri aflate la marginea staţiunii sau chiar în afara acesteia, ceea ce înseamnă că într-un fel sau altul sunt obligaţi să achite excursiile opţionale sau vor fi nevoiţi să folosească taxi-ul pentru a ajunge în oraş. Un preţ mai mic al pachetului nu înseamnă că vor economisi, dimpotrivă, la final când vor trage linie îşi vor da seama că au cheltuit de fapt aceeaşi sumă sau în plus. Pentru circa 10 euro pe zi, ce reprezintă diferenţa între o ofertă low-cost şi una de calitate, nu merită stricată vacanţă", explică Daniela Dumitrică, Marketing Manager Paralela 45.
"În general, clienţii provin din Bucureşti şi oraşele mari şi au de cele mai multe ori educaţie superioară şi venituri peste medie. Aceştia îşi cumpără singuri excursiile, cu cel puţin 3-4 luni în avans şi doar în aproximativ 10% din cazuri vacanţele sunt achiziţionate de copii ca şi cadou", a mai adăugat Daniela Dumitrică.
Cele mai achiziţionate vacanţe pentru seniori anul acesta au vizat destinaţiile culturale precum Istanbul, Roma, Anatolia şi Riviera Mediteranei şi Sorrento - Coasta Amalfitana.