Lanţul de supermarketuri Mega Image anunţă, începând cu această lună, schimbări la nivel de management a structurii organizaţionale, ca parte a planului strategic de dezvoltare pentru 2015, potrivit unui comunicat trimis redacţiei.
Astfel, o parte a membrilor echipei de conducere va prelua noi poziţii sau va avea noi responsabilităţi, toate aceste schimbări având rolul să asigure o mai bună activare a strategiei comerciale.
Conform noului plan de dezvoltare, departamentul comercial se va împărţi în două entităţi: Mărci Naţionale şi Mărci Proprii.
Cu această ocazie, Mircea Moga preia noua poziţie de Director Comercial Mărci Naţionale şi va asigura implementarea noii strategii comerciale privind Mărcile Naţionale. În plus faţă de aceste noi atribuţii, Moga va supraveghea activitatea de Logistică a companiei. Din 2008 până în prezent, Mircea Moga a ocupat poziţia de Director Operaţional.
Totodată, Cătălina Aldea a fost numită Director Comercial Mărci Proprii şi va conduce strategia privind Mărcile Proprii. În plus faţă de aceste atribuţii, Aldea va fi responsabilă cu activitatea departamentului de Siguranţă Alimentară (Food Safety). Din 2011 până în prezent, Cătălina Aldea a activat ca Director Comercial.
În plus, Mihai Spulber devine Director Operaţional, după ce, din 2010 până în prezent, a ocupat poziţia de Director Financiar. Lucian Vilău a fost numit Director Financiar, din 2012 până în prezent lucrând ca Director Logistică.
Adrian Nicolaescu îşi păstrează poziţia de Director de Marketing, dar va avea responsabilităţi suplimentare privind coordonarea departamentului Merchandising şi Pricing. De asemenea, Ileana Alexandru rămâne Director de Resurse Umane.
Fondat în 1995, Mega Image cuprinde, în prezent, 410 magazine în Capitală, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image (200), Shop&Go (208), AB COOL FOOD (1) şi Mega Drive (1). Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer internaţional înfiinţat în 1867 în Belgia, ce operează în prezent pe trei continente.