Complexul Hotelier Melodia din Venus estimează, pentru acest sezon, un grad de ocupare de aproximativ 85%, se arată într-un comunicat de presă.
Luchi Georgescu, administrator unic Melodia, a menţionat: "Complexul Melodia este cel mai nou hotel de patru stele din sudul litoralului, o locaţie modernă adresată celor care caută servicii de calitate şi linişte la malul mării, dar şi un raport preţ-calitate echitabil. Cred că Melodia rămâne superior din punct de vedere calitate-preţ unei ponderi mari din unităţile hoteliere de pe litoralul românesc. Până în prezent, am avut oaspeţi din Franţa, Germania, Polonia, însă nu se poate vorbi de un procent semnificativ. Complexul Melodia este nou pe piaţă, aşa încât abia după câteva sezoane cred că vom putea evalua mai exact ponderile turiştilor străini şi români, în gradul lui de ocupare".
Complexul a fost refăcut în totalitate, anul trecut, în urma unei investiţii de 3,6 milioane de euro.
Restaurantul hotelului ajunge la o capacitate de 300 de locuri.
1. Nemultumire
(mesaj trimis de Simona în data de 19.07.2013, 13:38)
Am facut o rezervare pt 3 nopti la hotel Melodia Venus. Prima zi apa din piscina a fost rece si nu am putut face baie eu si copilul meu de 5 ani, am zis ca e o exceptie. Fiind un termometru de piscina in apa, am vazut ca avea 24gr. A doua zi la fel, deci am facut o sesizare la receptie cu privire la faptul ca apa e f rece si nu ofera un confort termic. mentionez ca stiu ce inseamna 27 gr la apa din piscina, e placut... Stand pe marginea piscinei vine la mine un domn, nu s a prezentat, si a inceput sa imi explice foarte enervat care sunt standardele, ca apa trebuie sa aiba 27 gr si sa vin in centrala cu el sa vad ca are 26,5. Nu a verificat cu un termometru daca apa din piscina are temeperatura normala, doar imi facea morala in gura mare in fata tuturor clientilor care de fapt au recunoscut ca apa era rece. Am renuntat la urmatoarele nopti de cazare si am plecat, eu de fapt venisem pt copil si pt apa "incalzita" conform reclamei, din piscina. Nu neg ca hotelul e foarte frumos si ingrijit, bucatarul excelent, insa managerul de resurse umane nu si a facut treaba. Multi angajati sunt needucati, neinstruiti si probabil necalificati pt turism si in general in servicii; pacat de camerele curate, restaurantul impecabil si de mancarea foarte buna. Succes si remediati si atitudinea angajatilor! Acordati prezumtia de "a avea dreptate " si clientul daca are o sesizare. Verificati si remediati o daca e reala, cereti va scuze si daca nu se confirma, dovediti politicos ca nu are dreptate. Salutari!