Pentru prima dată în România mărci multinaţionale sub acelaşi acoperiş în Băneasa Shopping City!

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Comerţ / 4 decembrie 2007

Deschiderea Băneasa Shopping City programată pentru primăvara anului 2008 va însemna, în acelaşi timp, intrarea pe piaţa de retail din România a unor prestigioase mărci multinaţionale de fashion, care se vor găsi împreună pentru prima dată sub acelaşi acoperiş, precum: Peek & Cloppenburg, SOLMAR, INDITEX şi Azadea Group. Companiile menţionate sunt cele 4 ancore ale centrului comercial.

În Băneasa Shopping City, procesul de închiriere este în proporţie de 100% finalizat. Mai mult de 50% din suprafaţa închiriabilă a viitorului mall va îmbogăţii piaţa românească cu un număr semnificativ de branduri noi.

"Suntem deosebit de încântaţi că am reuşit să aducem în Băneasa Shopping City branduri multinaţionale nou intrate în România care reprezintă aproape 50% din suprafaţa închiriată a mall-ului." a declarat Ali Ergun Ergen - Administrator & Retail Development Manager Băneasa Developments. "Peek & Cloppenburg, SOLMAR, INDITEX şi Azadea Group sunt doar începutul. Pregătim şi alte branduri noi pe care le vom dezvălui celor care vor trece pragul celui mai aşteptat mall de fashion din România incepand cu primavara anului 2008", a adăugat Ali Ergun Ergen.

Peek & Cloppenburg, este un brand lider pe piaţa germană care va deschide un "department store" în Băneasa Shopping City. În "cel mai aşteptat mall din România", Peek & Cloppenburg va fi prezent cu o colecţie de peste 200 de branduri internaţionale şi va fi cel mai mare magazin de fashion din România cu o suprafaţă de aproximativ 4000 mp distribuiţi pe 2 niveluri.

Peek & Cloppenburg este o companie multinaţională, cunoscut in lumea intreagă sub denumirea de "o casă de branduri" si având o vechime de mai mult de o sută de ani pe piaţa internaţională. Pană la sfarşitul anului 2007, Peek & Cloppenburg a deschis 69 de magazine in Germania si 27 de magazine in ţările europene. Primele două magazine Peek & Cloppenburg dedicate colectiilor bărbătesti au fost deschise in Dusseldorf si Berlin. De asemenea, Peek & Cloppenburg a inaugurat magazine reprezentative in Frankfurt am Main, Berlin, Vienna, Dusseldorf si Stuttgart. Unul dintre cele mai importante magazine ale sale a fost deschis in anul 2005, in Cologne si a fost realizat de celebrul arhitect al epocii moderne: RENZO PIANO.

Peek & Cloppenburg este bine cunoscut la nivel internaţional, datorită mărcilor pe care le reprezintă, precum: Armani Collezioni, Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Max Mara, Ralph Lauren, Vogue, Burberry, Ermenegildo Zegna şi Lagerfeld, branduri de sport ca Adidas şi Esprit, branduri de jeansi ca Armani Jeans, Calvin Klein Jeans, Diesel şi DKNY Jeans şi multe altele.

SOLMAR va veni în Băneasa Shopping City cu un număr de 11 magazine. În afară de brandurile care deja reprezintă compania, cum ar fi: Promod, Castro, Jennyfer, Parfois şi IT+, Solmar a mai semnat parteneriate cu Grupul Max Mara pentru brandurile Max Mara Weekend, Marina Rinaldi şi Max&Co, cu Mosaic Fashion din Marea Britanie, cu Oasis şi, de curând, cu Karen Millen.

"Solmar a susţinut încă de la început Băneasa Shopping City din convingerea că acest proiect va ocupa un loc de top pe piaţa de retail din România. Atât locaţia, în nordul Bucureştiului cât şi faptul că face parte din cel mai amplu proiect imobiliar dezvoltat în România, ne-au convins să dezvoltăm în cadrul Băneasa Shopping City un portofoliu de branduri mult mai larg decat cel operat până acum în celelalte destinaţii de shopping." a declarat Irina Radu, General Manager Solmar România. "Suntem siguri că o dată lansat, Băneasa Shopping City va aduce un plus de valoare pieţei de retail din România" a adăugat Irina Radu.

INDITEX este unul dintre cei mai mari retaileri de fashion cu peste 3.500 de outlet-uri în 68 de ţări din Europa, Statele Unite, Asia şi Africa. Inditex va deschide în Băneasa Shopping City 7 magazine: pe lângă ZARA - cel mai mare lanţ de magazine din portofoliul sau, alte 6 mărci vor fi prezente în centrul comercial, Pull and Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho şi Zara Home. Datorită modelului său unic de management bazat pe inovaţie şi flexibilitate, viziunea sa asupra modei, creativităţii şi designului calităţii, împreună cu un răspuns rapid la cererile pieţei, compania s-a extins rapid la nivel internaţional şi a beneficiat de un excelent răspuns la conceptele sale de vânzări propuse pe piaţă. Magazinele Inditex se găsesc în toate oraşele mari ale lumii, întotdeauna în principalele destinaţii de shopping. Inditex a crescut foarte mult în ultimii ani, atingând o cifră de afaceri în 2006 de 8,196 millioane de euro, cu un profit net de 1,002 milioane de euro.

Azadea Group îşi va extinde reţeaua românească de magazine prin deschiderea de "concept stores" în cadrul Băneasa Shopping City în primăvara anului 2008. Azadea va aduce în Băneasa Shopping City cele 7 branduri acoperind în acelaşi timp 5 secţiuni de fashion: modă şi îmbrăcăminte pentru întreaga familie - PIAZZA ITALIA, OVIESSE, concepte de modă - SALSA JEANS, XANAKA, accesorii - COLOURS & BEAUTY, design optic - SUNGLASS HUT şi încălţăminte - ANDRE. Azadea este una dintre cele mai dezvoltate companii de retail care operează francize internaţionale în Orientul Mijlociu, regiunea GCC şi Europa de Est. Cu sediul central în Beirut Lebanon, grupul are peste 5.000 de angajaţi ca support al celor 250 de magazine localizate strategic în cele mai cunoscute mall-uri şi zone de shopping. Azadea are, în momentul de faţă birouri în Kuveit, Qatar, Iordania, Emiratele Arabe Unite, Bahrain, România, Egypt, Oman şi Regatul Arabiei Saudite.

"Am ales Băneasa Shopping City pentru că este cel mai mare mall din România care oferă facilităţi variate de shopping şi entertainment şi care este localizat în cea mai dinamică zonă a Bucureştiului" a declarat Marian Radu Country Manager Azadea Group. "Băneasa Shopping City este locaţia perfectă pentru noi pentru că se potriveşte conceptului pe care îl promovăm - un loc dedicat întregii familii. Pe termen lung, ne propunem să ne extindem în România in viitorul apropiat prin deschiderea a 20 de magazine în Bucureşti, Cluj şi Constanţa" a adăugat Marian Radu.

Integrat în Zona Comercială Băneasa şi parte din Proiectul Băneasa, Băneasa Shopping City va deveni cât de curând centrul de fashion, gastronomie şi distracţie al Bucureştiului.

Băneasa Shopping City reprezintă o construcţie de 85,000 mp. suprafaţă închiriabilă care va găzdui peste 220 magazine, restaurante, unităţi de servicii şi distracţie la cele mai înalte standarde europene. Construcţia la Băneasa Shopping City a început anul trecut şi este planificată a se finaliza în primăvara anului 2008. În "cel mai aşteptat mall de fashion", aproape 50% din suprafaţa totală închiriată reprezintă branduri de fashion nou intrate în România iar procesul de închiriere este acum 100% finalizat. Pe lângă brandurile importante de fashion, Băneasa Shopping City va oferi, de asemenea, şi primul food-court pe 3 nivele din ţară cu un parter dedicat segmentului fast- food, un prim etaj dedicat restaurantelor precum şi cu un etaj 2 dedicat zonei de club & lounge. Băneasa Shopping City va aduce, de asemenea, în următoarea fază de construcţie un concept unic pe piaţa prin cel mai mare centru de divertisment din România dezvoltat pe o suprafaţă de 30,000 mp.

Băneasa Shopping City este parte integrată a Zonei Comerciale Băneasa - parc de retail întins pe o suprafaţă de 450,000 mp care cuprinde: IKEA, retailerul numarul 1 în mobilă din lume, CARREFOUR, unul dintre cele mai mari din România, împreună cu galeria comercială FEERIA, METRO, cel mai important magazin "cash & carry" din România, BRICOSTORE, cel mai renumit magazin Do-It-Yourself din ţară, MOBEXPERT, retailerul şi producătorul numărul 1 în materie de mobilă şi MOTOR CITY, dedicat vânzării celor mai faimoase branduri de maşini.

Zona Comercială Băneasa este parte integrată în Proiectul Băneasa, cel mai mare proiect de dezvoltare urbană mixtă din Sud-Estul Europei. Proiectul Băneasa acoperă o suprafaţă de 221 hectare şi reprezintă o investiţie totală de peste 1.8 miliarde de Euro. Pe lângă zona comercială, Proiectul Băneasa va oferi între 4.500 si 5.000 unităţi locative în Zona Rezidenţială şi un parc de afaceri modern, Băneasa Business &Technology Park care va încorpora peste 160.000 mp spaţii de birouri de tip A şi A+.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb