Agenţia de marketing digital Ideologiq a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 3 milioane de euro. În ciuda unui an marcat de provocări economice, Ideologiq a reuşit să obţină o cifră de afaceri cu 8% mai mare faţă de anul precedent, conform unui comunicat remis redacţiei.
"Suntem încântaţi de rezultatele remarcabile înregistrate de Ideologiq în 2023. Performanţa financiară reflectă angajamentul nostru constant faţă de excelenţă şi inovaţie în domeniul marketingului digital. Echipa noastră dedicată şi orientată către performanţă a fost cheia succesului în acest an. Ne propunem să continuăm să oferim soluţii de top clienţilor şi să ne menţinem poziţia în industrie.", a declarat Adrian Apostol, Fondator şi Partener Ideologiq.
Conform comunicatului, tot în 2023 agenţia a înregistrat şi o creştere a profitabilităţii, demonstrând eficacitatea modelului de business end-to-end, care acoperă o gamă largă de servicii, incluzând marketing, comunicare, publicitate şi tehnologie. În plus, diviziile de e-commerce, media şi programare au înregistrat cea mai mare creştere, în timp ce serviciile de branding, creaţie şi strategie au continuat să joace un rol important în succesul agenţiei.
Însă, anumite măsuri din partea mediului de afaceri şi respectiv influenţa mediului economic, cum ar fi renunţarea la scutirea de impozit din cadrul sectorului IT şi inflaţia crescută pe tot parcursul anului, au afectat profitabilitatea agenţiei. Cu toate acestea, aşteptările Ideologiq sunt ca anul 2024 să fie mai stabil din punct de vedere economic.
"Anul 2023 a fost unul plin de provocări, dar şi de oportunităţi pentru Ideologiq. Suntem mândri să vedem cum eforturile noastre comune au dus la o creştere semnificativă a cifrei de afaceri şi la consolidarea relaţiilor cu clienţii. În 2024 ne propunem să continuăm să inovăm şi să ne adaptăm într-un mod agil la schimbările din piaţă, menţinându-ne focusul pe satisfacţia clienţilor şi pe generarea de valoare reală pentru afacerile lor.", a adăugat Adrian Ichim, Fondator şi Partener Ideologiq.
În prezent, agenţia Ideologiq are un portofoliu de peste 30 de clienţi din diverse industrii, în timp ce numărul de angajaţi se menţine la 35. Pentru anul în curs, Ideologiq şi-a propus să atragă noi clienţi, dar şi să mărească echipa cu seniori cu experienţă multidisciplinară în business, marketing, comunicare şi tehnologie.
Anul acesta fondatorii şi-au propus să atingă o cifră de afaceri de 3,4 milioane de euro şi vor continua să ofere soluţii inovatoare şi performante pentru clienţi, într-un mediu în continuă schimbare şi evoluţie.