Peroni Nastro Azzurro derulează o nouă campanie de comunicare

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 18 februarie 2009

Continuând seria de campanii inovative şi stilate ce au adus un suflu nou pe piaţa berii, noua realizare este intitulată "Blue Ribbon" - echivalentul în limba engleză pentru "Nastro Azzurro" - care înseamnă panglica albastră.

Spotul de 30 de secunde a fost filmat în Cape Town, fiind podus de The Bank, agenţia de creaţie internaţională a Peroni Nastro Azzurro, şi include simboluri ale designului şi stilului Italian precum corpul de iluminat Arco creat de fraţii Castiglioni în 1962, aparatul manual pentru făcut paste conceput de Marcato, un automobil Alfa Romeo Spider şi un scuter original Piaggio Vespa, care îşi datorează celebritatea unor filme din anii 60 precum La Dolce Vita al lui Fellini şi Vacanţă la Roma, regizat de William Wylers. Emblemele interacţionează cu "panglica albastră", care se ondulează graţios printre şi împrejurul lor în acodurile coloanei sonore, Ebben? Ne andrò lontana - celebra arie din opera La Wally de Alfredo Catalani.

"Emblemele eterne ale stilului italian reprezintă un element cheie în comunicarea tematică Peroni Nastro Azzurro. Expresii inovative ale "asocierii" Peroni cu aceste simboluri şi-au găsit forme unice în campaniile tematice de până acum "La Bella Figura", "La Dolce Vita", "Calendario Peroni". O dată stabilite fundamentele în asocierile emoţionale făcute de consumatorii ţintă, marcăm prin campania "Blue Ribbon" trecerea la o noua etapă de comunicare în care Peroni Nastro Azzurro, prin elementul de identitate "panglica albastră" ("nastro azzurro") "contribuie" la dinamica acestor embleme cheie ale stilului Italian. " declară Oana Ailenei, Brand Manager International Brands Peroni Nastro Azzurro & Pilsner Urquell

Elementul de branding Blue Ribbon -panglica albastra, este un tribut adus celebrei competiţii Blue Riband sau Blue Ribbon, al cărei trofeu era un steag albastru arborat de către cea mai rapidă ambarcaţiune ce traversa Atlanticul, competiţie lansată la mijlocul secolului al XIX - lea, în aceeaşi perioadă în care a fost fondată şi fabrica de bere Birra Peroni.

"Italia a dăruit lumii multe embleme extraordinare de design iar viziunea campaniei noastre este aceea de a capta stilul lor natural şi etern. Interacţionăm cu alte simboluri ale stilului de viaţă Italian pentru a celebra Peroni Nastro Azzurro ca fiind un adevărat exponent al acestuia. Blue Ribbon (panglica albastră), simbolul Peroni Nastro Azzurro, este elementul cheie în spot. Stilistul David Hawkins, care a făcut minuni şi în campania La Dolce Vita, a conceput şi creat uimitoarea rochie albastră purtată de modelul Hannah Ware dintr-o singură bucată lungă de panglică albastră.", declară Ian Cassie, regizorul spotului şi fondator al The Bank.

Englezoaica Hannah Ware, comparată adesea cu super -modelul Helena Christensen, a mai apărut în campanii pentru Polaroid, L"Oreal şi Molton Brown.

Campania a fost lansată la Londra, în Marea Britanie, în septembrie 2008. La scurt timp a urmat pre - lansarea din România, prin intermediul evenimentului Lirico Ambientalia, desfăşurat pe 26 noiembrie, în cadrul căruia elementele cheie ale noii campanii au fost anunţate şi reinterpretate în faţa unei asistenţe selecte, compuse din leaderi de opinie din industria de beauty & fashion şi din viaţa culturală românească.

Fiind primul dintr-o nouă serie de evenimente Ambientalia, acesta a celebrat valorile împărtăşite de Peroni Nasstro Azzuro şi Opera Italiană - tradiţie şi măiestrie, găzduind o seară de operă şi o cină exclusivistă pentru lideri de opinie de top în decorul rafinat al Muzeului George Enescu.

Peroni Nastro Azzurro este berea super-premium italiană numărul unu în lume. Birra Peroni a demarat producţia de bere în 1846, iar Nastro Azzurro a apărut la începutul anilor "60 în Italia. Peroni Nastro Azzurro, cu noua imagine elegantă retro, a fost lansată la nivel mondial la începutul anului 2005. România este a prima ţară din lume în care a fost lansată berea Peroni Nastro Azzurro , după relansarea din Marea Britanie. În România, Peroni Nastro Azzurro este o marcă din portofoliul URSUS Breweries, o bere blondă super-premium, cu gust proaspăt şi efervescent, disponibilă îmbuteliată (33cl & 50cl) şi draught.

URSUS Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Compania are sediul central în Bucureşti şi deţine 4 fabrici de bere în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău şi Braşov, având

peste 1.500 de angajaţi. Mărcile URSUS Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Redd"s, Timişoreana, Stejar, Ciucaş şi Pilsner Urquell.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participaţii în societăţi producătoare de bere sau acorduri de distribuţie în peste 60 de ţări de pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaţionale, cum ar fi Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urquell, precum şi o gamă excepţională de mărci locale

cu poziţii de lider. În afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume de îmbuteliere a produselor Coca-Cola.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb