Peroni Nastro Azzurro, berea premium italiană numărul 1 în lume• , îşi rafinează identitatea vizuală - introduce un nou logo şi lansează pe piaţa din România o nouă sticlă şi un nou pahar, însoţite de un ambalaj şi o identitate vizuală ce includ elementele iconice ale brandului. Această reînnoire reprezintă cea mai semnificativă schimbare a brandului la nivel global din 2005 şi confirmă poziţionarea ca simbol al inconfundabilului stil italian la nivel mondial.
Inspirată din pasiunea pentru viaţa trăită frumos, noua identitate Peroni Nastro Azzurro este caracterizată de un design nou, simplu, elegant şi creat cu mare atenţie, ce are la bază istoria bogată a brandului, vizibilă prin introducerea unor elemente istorice, se arată într-un comunicat de presă, remis astăzi, Redacţiei noastre.
Timp de peste un deceniu, sticla şi paharul Peroni au adus măiestria şi eleganţa stilului de viaţă italian mai aproape de consumatorii din întreaga lume. Noul design continuă această moştenire şi propune o sticlă ce scoate în evidenţă o formă elegantă şi curbe sofisticate. Semnătura lui Giovanni Peroni - fondatorul Birra Peroni - este gravată atât pe sticlă, cât şi pe pahar. Noua identitate vizuală include şi schimbarea etichetei, care are acum o formă hexagonală, mai informează comunicatul.
"Peroni Nastro Azzurro este un brand atemporal, cu o puternică componentă de tradiţie şi o origine autentică ce exprimă stilul italian consumatorilor săi, declară Bogdan Jianu, Brand Manager Peroni Nastro Azzurro, conform comunicatului.