Camionul HP Listen 2U a fost vizitat de peste 3000 de persoane care au testat cele mai noi produse IT şi au participat la concursurile interactive desfăşurate în staţiunea Mamaia pe data de 9 şi 10 august.
Acţiunea face parte dintr-un amplu tur european adresat tinerilor a căror comunicare se mută din ce în ce mai mult spre mediul online, către reţelele sociale. Astfel, HP vine in intâmpinarea tinerilor pasionaţi cu produse şi tehnologii care să le inlesnească prezenţa şi comunicarea în grupurile din care fac parte.
Un studiu realizat in rândul vizitatorilor HP Listen 2U, a demonstrat un grad ridicat de atractivitate al noilor produse HP - un procent semnificativ dintre respondenţi manifestându-şi dorinţa de a achiziţiona un produs dintre cele testate în perioada imediat următoare.
"Consumatorii români s-au dovedit a fi foarte receptivi: au testat cele mai noi laptopuri şi solutii de imprimare, şi-au demonstrat calitătile de gameri iscusiţi şi, cel mai important, s-au distrat alături de noi. Am dorit ca HP să fie mai aproape de tineri şi să le împărtăşească viziunea despre comunicare şi entertainment, de aceea am şi ales ca destinaţie litoralul," declară Erich Chirea, Marketing Manager, Personal System Group, HP România.
În plus, toţi cei care au participat la concursurile HP au câştigat premii: 6 perechi de schiuri, 400 de perechi de slapi, 6 pachete Norton AV 1an, 200 de pachete AV 6 luni şi multe alte promotionale.
Turul Listen 2U a luat startul in luna iulie în Spania şi va cuprinde pe parcursul următoarelor trei luni luni numeroase destinaţii europene, în staţiunile de pe litoral, la festivalurile de muzică şi în campusurile universitare. Până în prezent, camionul a mai poposit în Franţa, Austria, Slovacia şi Ungaria.
Un studiu recent arată o tendinţă ascendentă în rândul tinerilor de a comunica tot mai mult în mediul online. Aproape două treimi din tinerii care au participat la studiu consideră reţelele sociale ca Facebook şi MySpace drept cel mai bun mod de a comunica cu grupul lor de prieteni şi de a-şi exprima opiniile în diferite situaţii. Prin această acţiune, HP incurajează această formă de exprimare, oferindu-le tinerilor tehnologii inovative necesare care să se plieze perfect caracteristicilor acestui tip de comunicare.
HP îşi concentrează activitatea pe simplificarea utilizării tehnologiei pentru toţi clienţii săi, de la consumatorii individuali până la cele mai mari organizaţii. Cu un portofoliu ce cuprinde soluţii de imprimare, calculatoare personale şi infrastructura IT, HP este cea mai mare companie IT din lume.