Philip Morris International realizează schimbări în structura organizaţiei comerciale din România

G.U.
Companii / 3 decembrie 2020

Branislav Bibic, Managing Director, Philip Morris România

Branislav Bibic, Managing Director, Philip Morris România

Din 1 decembrie, Philip Morris International realizează schimbări în structura organizaţiei comerciale din România, conform unui comunicat de presă. Cei trei piloni pe care se va desfăşura activitatea comercială vor fi: Consumer Experience, Marketing & Digital şi Commercial Operations, iar poziţiile de directori ai acestor departamente vor fi ocupate de Ruxandra Paşca, Sonia Micu, respectiv Claudiu Ilian.

Branislav Bibic, Managing Director, Philip Morris România, a declarat: "Facem progrese uriaşe pentru a înlocui ţigările cu produse fără fum, cum este IQOS, care sunt o alegere mai bună pentru cei care altfel ar continua să fumeze. Suntem în plin proces de transformare a companiei şi a industriei tutunului, transformare ce va avea un impact pozitiv asupra persoanelor care fumează, asupra sănătăţii publice şi a societăţii în general. Avem nevoie de oameni care cred în această transformare şi în misiunea Philip Morris de a construi un viitor fără fum şi am încredere că, alături de Sonia Micu, Ruxandra Paşca şi Claudiu Ilian, suntem pe drumul cel bun."

Potrivit sursei citate, Sonia Micu se alătură Philip Morris România ca Director Marketing & Digital după o carieră de peste 15 ani în marketing şi antreprenoriat şi un masterat în Marketing Management la London College. În cadrul The Coca-Cola Company, Sonia a condus o echipă de Creative Excellence în realizarea campaniilor de comunicare ale unor branduri globale şi a dezvoltat strategii de marketing pentru cele 23 de ţări din Europa Centrală şi de Sud. În 2015, a fondat propria companie, NALU, nominalizată ca Start-up of the Year de Business Review şi premiată cu trofeul Forbes Cool Brands pentru Emerging Brands. Cinci ani mai târziu, Sonia a vândut compania, iar de la 1 decembrie se alătură echipei Philip Morris România, pentru a contribui la construirea unui viitor fără fum.

Cu ajutorul echipei de Marketing & Digital, Sonia va dezvolta şi va pune în aplicare strategia de brand şi cea de portofoliu de produse fără fum a companiei.

"Am fost suprinsă de curajul unei companii atât de mari cum este Philip Morris International de a paria pe un viitor fără fum după 170 de ani în care fost un lider global în producţia şi comercizalizarea ţigărilor. Mă întrebam dacă voi găsi un mediu care să mă provoace mai mult ca antreprenoriatul, însă, cu siguranţă, să îţi transformi business-ul din temelii pentru dezvoltarea unor produse mai puţin nocive pentru fumătorii care altfel ar continua să fumeze este extrem de curajos, cu un posibil impact în societate pe care cu greu îl poţi atinge ca antreprenor. Voi fi mândră să pun umărul la creşterea IQOS în România, alături de o echipă care a dovedit deja că este capabilă de rezultate excepţionale." - Sonia Micu

Ruxandra Paşca, care a deţinut până în acest moment funcţia de Director Marketing & Development şi a coordonat strategia de brand şi protofoliu din cadrul Philip Morris România, va prelua conducerea noului departament de Consumer Experience, unde va coordona strategia de dezvoltare a produselor fără fum, de educare şi de loializare a consumatorilor pentru a le oferi acestora cea mai bună experienţă înainte şi după vânzare. Cu o experienţă de peste 12 ani în marketing, digital marketing şi consumer insights şi absolventă a Universităţii Bocconi din Milano şi a unui master în International Marketing Management, Ruxandra şi-a dezvoltat cariera în industrii diverse, în companii din România, Elveţia şi Italia. S-a alăturat Philip Morris România în 2012 şi în ultimii ani a coordonat construirea strategiei de brand pentru IQOS, atât în România, câ şi la nivelul Uniunii Europene.

"IQOS este un proiect de suflet pe care l-am văzut cum creşte de la an la an. Pentru un marketeer e ceva rar să poţi participa la deschiderea unei noi categorii, nu doar la lansarea unei extensii de brand. Să lucrez pentru Philip Morris este o provocare care mi-a oferit mereu oportunitatea de a fi creativă, de a participa la reinventarea unui business şi de a crea ceva valoros pentru consumator şi societate. Despre acest lucru este şi această nouă reorganizare a companiei şi sunt încântată să primesc o nouă provocare, dar şi un nou partener precum Sonia, alături de care să construim nu doar acest brand, ci o Românie fără fum." - Ruxandra Paşca

Conform comunicatului, Ruxandra şi Sonia vor face echipă cu Claudiu Ilian, care ocupă poziţia de Commercial Operations Director şi conduce cel mai numeros departament al diviziei comerciale. Cu o experienţă de peste 20 de ani în cadrul Philip Morris România, din care ultimii 2 ani ca Director Trade and Consumer Activation, Claudiu coordonează strategia de comercializare a portofoliului de produse al companiei. Prin relaţiile stabile şi de încredere dezvoltate cu partenerii comerciali şi prin îmbunătăţirea continuă a canalelor de interacţiune cu consumatorii, departamentul de Commercial Operations contribuie la abordarea centrată pe consumatori a companiei.

"Am avut privilegiul de a lucra pentru Philip Morris România în ultimii 20 de ani şi de a mă dezvolta împreună cu compania, de fi martor direct la schimbările prin care a trecut în acest timp. Aş putea chiar spune că am senzaţia că am lucrat pentru companii diferite, cu priorităţi şi strategii diferite. Revoluţia pe care am generat-o în industrie odată cu lansarea IQOS ne-a obligat, ca departament de vânzări şi distribuţie, să ne schimbăm şi să evoluăm pe toate planurile: de la modul în care am regândit şi implementat strategia în favoarea B2C, la importanta pe care o acordăm astăzi studiului nevoilor consumatorilor noştri, până la parteneriatele construite la nivelul retailerilor şi modul în care activăm în piaţă. Evident, şi celelalte departamente, Consumer Experience şi Marketing & Digital, au evoluat mult şi într-o direcţie nouă şi plină de provocări, iar schimbarea recentă a structurii este una naturală care ne va ajuta să ne atingem obiectivele ambiţioase în care credem cu toţii." - Claudiu Ilian

Potrivit sursei citate, Philip Morris International (PMI) şi-a propus să transforme industria tutunului pentru a crea un viitor fără fum în care ţigările vor fi înlocuite cu produse fără fum în beneficiul fumătorilor adulţi care, altfel, ar continua să fumeze, dar şi al societăţii, al companiei şi al acţionarilor săi. PMI este lider internaţional în industria tutunului şi se ocupă cu fabricarea şi comercializarea ţigaretelor, a produselor fără fum, a dispozitivelor şi accesoriilor electronice aferente acestora, precum şi a altor produse care conţin nicotină pe pieţele din afara Statelor Unite ale Americii. Suplimentar, PMI pune la dispoziţia Altria Group, în vederea comercializării sub licenţă în Statele Unite, o versiune a dispozitivului IQOS şi consumabile. În SUA, Administraţia pentru Alimente şi Medicamente (FDA) a autorizat promovarea dispozitivului ca produs din tutun cu risc modificat (MRTP) şi a determinat că o decizie de expunere modificată este oportună pentru promovarea sănătăţii publice. PMI îşi construieşte viitorul pe o nouă categorie de produse fără fum, care, deşi nu sunt lipsite de riscuri, sunt o alegere mult mai bună decât continuarea fumatului tradiţional. Prin eforturi multidisciplinare în dezvoltarea de produse, tehnologie de ultimă generaţie şi oameni de ştiinţă de top, PMI doreşte să se asigure că produsele sale fără fum răspund preferinţelor consumatorilor adulţi, precum şi cerinţelor riguroase de reglementare. Portofoliul de produse fără fum IQOS al PMI include produse heat-not-burn şi produse cu vapori cu conţinut de nicotină. Până în 30 septembrie 2020, PMI estimează că aproximativ 11,7 milioane de fumători adulţi din întreaga lume au renunţat la fumat şi au trecut la produsul care încălzeşte tutunul al PMI, disponibil în 61 de pieţe în principalele oraşe sau la nivel naţional sub brandul IQOS.

Echipa de management a Philip Morris România e compusă din Branislav Bibic (Managing Director), Herman Van Staalduinen (Manufacturing Director), Ruxandra Paşca (Director Consumer Experience), Sonia Micu (Director Marketing & Digital), Claudiu Ilian (Director Commercial Operations), Stere Garofil (Head of Project Management Office), Dragoş Bucurenci (Director Communication), Alexandra Olaru (Director External Affairs), Denisa Cristea (Head of Business Planning), Luminiţa Florea (Director People & Culture) şi Ştefan Cărămidă (Senior Legal Counsel).

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb