Compania Philips a primit din partea European Eco Labelling Board (EELB) acreditarea europeană eco-label pentru circa 90% dintre televizoarele comercializate pe piaţa europeană, se arată într-un comunicat oficial al consorţiului olandez.
Pe lista televizoarelor marca Philips certificate din punct de vedere ecologic sunt incluse seriile 7000, 5000 şi 3000, dar şi seriile de înaltă performanţă 9000 şi 8000, şi revoluţionarul televizor Aurea.
Acreditarea ecologică a acestor modele atestă faptul că un televizor care poate oferi o serie de caracteristici ecologice europene: consum redus de energie, consum redus în stand by, doi ani garanţie, absenţa materialelor şi substanţelor dăunătoare, posibilitatea unei reciclări facile.
Eticheta ecologică europeană pentru televizoare este introdusă începând cu luna iulie 2009 şi este menită să ajute consumatorii la identificarea produselor favorabile mediului înconjurător.
Compania Philips a raportat, în anul 2008, vânzări de 26 miliarde de euro, şi deţine, la ora actuală, poziţia de lider pe piaţa televizoarelor cu ecran plat, produselor electrice de bărbierit, produselor portabile de divertisment, dar şi în ceea ce priveşte echipamentele de îngrijire cardiacă, echipamentelor pentru pacienţii în stare critică şi aparatură medicală de îngrijire la domiciliu, soluţii de iluminat eficiente energetic şi aplicaţii inovatoare în domeniul iluminatului.