Cifra de afaceri a grupului Ascendis a crescut cu 15% în primele şase luni ale acestui an în comparaţie cu perioada similară a anului anterior, potrivit unui comunicat al companiei remis redacţiei.
Factorii care au contribuit la creşterea vânzărilor companiei au fost lansarea unor produse noi, dezvoltarea pe noi pieţe, îmbunătăţirea strategiei de marketing şi recrutarea de noi consultanţi. Dintre toate liniile de business, divizia de training şi teambuilding a înregistrat cea mai mare creştere de 22%.
Printre produsele noi lansate anul acesta se află programe de training în marketing digital, coaching şi mentoring, customer experience şi comunicare interculturală. De asemenea, o altă preocupare a fost dezvoltarea portofoliului de programe de învăţare accelerată (business simulations).
Şi divizia de cursuri de limbi străine a grupului a înregistrat creştere în prima jumătate a acestui an. Astfel, specialiştii Eucom (companie parte a grupului Ascendis) au derulat peste 8.000 de şedinţe de formare şi au evaluat peste 650 de persoane pentru competenţe de limbă străină în engleză, germană, franceză, spaniolă, italiană, olandeză, finlandeză, suedeză, daneză, turcă, greacă, portugheză, rusă şi polonă.
Piaţa programelor de instruire a angajaţilor a fost estimată la valoarea de 30- 40 de milioane de euro în România în 2014.