PRIAevents, organizează conferinţa PRIA Medicine, Supplements and Medical Devices Publicity, singura conferinţă care abordează aceste tematici (ediţii separate atât în România, cât şi în Republica Moldova), aflată deja la ediţia a 7-a în România, în data de 21 februarie 2021, incepand cu ora 10,30, bucurându-se de atenţie deosebită din partea comunităţii farma, a asociaţiilor şi patronatelor, a producătorilor de suplimente alimentare, dispositive medicale, asociatiilor de pacienţi, farmaciştilor şi lanţurilor farmaceutice, distribuitorilor, dar şi a spitalelor private, producătorilor şi importatorilor de produse dermatocosmetice, consultanţilor şi mass-mediei.
Partenerii evenimentului sunt: Muşat & Asociaţii, Terapia, Romanian Advertising Council (RAC), PRISA şi IAB România.
Ediţia de anul acesta va avea loc tot online şi am fi onoraţi dacă veţi accepta invitaţia noastră de a vă înregistra la acest eveniment.
Deoarece de fiecare dată, acordăm atenţie celor mai relevante teme, în cadrul acestei ediţii vom dezbate despre medicamentele, suplimentele alimentare, dispozitivele medicale şi vaccinurile disponibile, despre cele care sunt în proces de testare sau lansare, dar şi a antiviralelor în contextual pandemiei de COVID-19.
Bineînţeles, vom include în dezbatere şi teme actuale, de interes pentru sistemul sanitar, farmaceutic alături de toţi cei implicaţi,
• Raportul Consiliului Concurenţei privind suplimentele alimentare
• Legea Suplimentelor Alimentare. Norme de aplicare
• Cum ar putea fi îmbunătăţită legea publicităţii la medicamente şi dispozitive medicale?
• Codurile de conduită respectate de industria farmaceutică
• şi nu numai
Sănătatea şi informarea publicului despre medicamente, SA şi dispozitive medicale sunt extrem de importante, de aceea, în fiecare an organizăm această dezbatere pentru a analiza anul care a trecut, pentru a aduce în evidenţă noi reglementări sau legi, pentru a semnala unele abateri grave şi pentru a informa cât mai bine pe toţi cei implicaţi.
Şi anul acesta avem atenţie deosebită pe teme despre conduita etică în industria farmaceutică şi despre conduita etică a sistemului sanitar - medici, pacienţi, manageri de spitale, autorităţi.
Şi în în cadrul acestei a 7-a ediţii, avem în vizor şi studii de caz, exemple despre excesul de reclamă la medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale si dermatocosmetice, la radio şi televiziune şi din ce în ce mai mult online.
Promovarea medicamentelor este reglementată diferit în fiecare ţară, dar este guvernată de aceleaşi principii. Aceasta trebuie făcută în mod responsabil, etic şi la cel mai înalt standard, pentru a se asigura utilizarea în siguranţă a medicamentelor, indiferent de modul lor de eliberare, în conformitate cu legislaţia în vigoare.
Scopul din spatele reglementărilor din publicitatea medicamentelor este: să încurajeze utilizarea raţională a medicamentelor, prin prezentarea obiectivă a acestora şi fără a le exagera proprietăţile; de a asigura că acestea sunt promovate corect în ceea ce priveşte beneficiile lor, fiind în acord cu informaţiile enumerate în rezumatul caracteristicilor produsului; de a asigura că publicitatea medicamentelor nu este înşelătoare.
Scopul evenimentului este acela de reuni toţi actorii implicaţi pentru a dezbate cele mai importante deme despre publicitatea medicamentelor ( OTC), suplimentelor, dispozitivelor medicale şi dermatocosmenticelor de a încuraja publicitatea şi promovarea medicamentelor în mod responsabil, etic şi la cel mai înalt standard, pentru asigurarea utilizării în siguranţă a medicamentelor, indiferent de modul lor de eliberare, a suplimentelor alimentare, dispozitivelor medicale şi dermatocosmeticelor, în conformitate cu legislaţia în vigoare. Evenimentul are rol de informare atât în randul companiilor, dar şi al autorităţilor, asociaţiilor, producătorilor şi pacienţilor.
Ziarul BURSA este partener media al evenimentului.