Philips a anunţat o creştere a vânzărilor de produse ecologice de până la 25% din totalul vânzărilor în 2008, comparativ cu 20%, în 2007, informează un comunicat al companiei.
Prin programul Eco Vision4, Philips şi-a fixat drept obiectiv creşterea vânzărilor de produse ecologice la 30% din totalul vânzărilor, până în 2012, în condiţiile în care a lansat 91 de noi astfel de produse, cu 72% mai mult decât în anul anterior.
Pentru a consolida programul EcoVision, Philips a anunţat iniţiative suplimentare de reciclare, bazate pe principiul responsabilităţii individuale a producătorului.
În India, Brazilia, Argentina şi China, Philips va implementa un sistem de colectare şi reciclare eficient din punct de vedere al costurilor, bazat pe voluntariat, lucrând împreună cu partenerii pentru a dezvolta o platformă bazată pe integrarea costurilor reciclării în costul produsului.
În 2008, Philips a investit 282 de milioane euro în inovaţii ecologice şi a realizat o reducere cu 5% a propriilor emisii de dioxid de carbon.