Numărul cumpărăturilor prin card în magazinele online româneşti care folosesc soluţia ePayment a crescut cu 45% în perioada 15 ianuarie - 15 februarie faţă de nivelul înregistrat în luna decembrie 2006. Apetitul deja în creştere al românilor pentru achiziţii pe Internet a fost încurajat de ofertele promoţionale de Sf. Valentin care anul acesta au intrat şi în strategia de marketing a magazinelor online.
"Ne aşteptăm ca vânzările online să păstreze ritmul de creştere şi în următoarele luni, până spre jumătatea anului. Practic este vorba de o aşezare a pieţei care va da încredere cumpărătorilor, solicitând în acelaşi timp atenţia comercianţilor şi îmbunătăţirea calităţii serviciilor", apreciază Dragoş Stănescu, director de marketing şi vânzări la GECAD ePayment. "Unul din avantajele cumpărăturilor online este preţul mai mic decât în magazinele tradiţionale, iar promoţiile le fac şi mai atractive", adaugă Dragoş Stănescu.
În Statele Unite, de unde provine această sărbătoare, vânzările online în magazinele specializate de cadouri au crescut cu 22% în săptămânile care au precedat-o faţă de valoarea înregistrată în aceeaşi perioadă anul trecut. Potrivit unui raport realizat de comScore Networks cele mai căutate produse au fost flori, felicitări, cosmetice şi parfumuri, bijuterii şi ceasuri, cumulând vânzări de 907 milioane USD, faţă de 743 milioane în 2006.
În România, îndrăgostiţii s-au îndreptat mai ales către ofertele speciale lansate de magazinele online. Astfel, cele mai atractive au fost pachetele turistice (cazare şi transport) - 54% din numărul de trazacţii. La distanţă apreciabilă urmează produsele electronice mici (telefoane, MP3 Playere, carduri de memorie) - 9% şi produsele specifice unui astfel de eveniment, şi anume flori, cosmetice, bijuterii sau felicitari - 6%. Natura produselor cumpărate, alaturi de discount-urile oferite au determinat creşterea numărului de tranzacţii. Valoarea acestora reprezintă aproximativ 60% din cea înregistrată la sfârşitul anului trecut dar este cu 1500% mai mare faţă de cea din 15 ianuarie - 15 februarie 2006.
Despre GECAD ePayment International
GECAD ePayment este integrator de soluţii pentru comerţ electronic, lider pe piaţa românească de sisteme de plăţi online. ePayment este o soluţie pentru magazine virtuale având ca scop principal realizarea unui sistem simplu şi sigur de plăţi pe Internet atât pentru comercianţi cât şi pentru cumpărători.
ePayment procesează comenzi cu plata prin card bancar (VISA, MasterCard, Diners, JCB, AMEX), transfer bancar, plată la livrare, microplăţi (SMS si DTMF) şi BRD-Mobilis, fiind singura soluţie completă pentru e-commerce de pe piaţa românească. GECAD ePayment este certificată 3DSecure şi VeriSign şi auditată PCI DSS.