"Sodo Migliori", grupul care deţine lanţurile Cellini şi Swarowsky, va deschide anul acesta două magazine, prin investiţii totale de sub un milion de euro, faţă de cele cinci unităţi inaugurate anul trecut, şi estimează pentru 2009 stagnarea afacerilor.
General managerul şi cofondatorul grupului Sodo Migliori România, Alessandro Amato, a declarat citat de NewsIn: "În 2009 nu am deschis încă nicio unitate, dar avem în plan inaugurarea unui nou magazin pe Calea Victoriei în următoarele luni şi suntem încă în negocieri pentru cea de-a doua locaţie. Prioritatea noastră este consolidarea poziţiei pe piaţă şi a clientelei, prin urmare acesta este ritmul de expansiune pe care îl vom menţine şi în următorii ani". În 2008, cifra de afaceri a companiei Sodo Migliori România a fost de peste 15 milioane de euro, în creştere de 50% faţă de 2007, când grupul a obţinut afaceri de circa 10 milioane de euro. Pentru acest an, se estimează o stagnare a afacerilor. Totodată, coproprietarul grupului a precizat că aproximativ 90% din cifra de afaceri a Sodo Migliori în România provine din vânzările diviziei de ceasuri şi bijuterii (lanţul Cellini).
Anul trecut, grupul s-a extins cu două magazine Swarosky, două unităţi Cellini şi un magazin Paul&Shark, primul de tip fashion la nivelul companiei, investiţii în valoare de 1,5 milioane euro. "Profitabilitatea o să scadă foarte mult în 2009, dar cifra de afaceri o să rămână similară. Costurile sunt mai mari, am pierdut şi datorită cursului valutar leu/euro, care a sărit de la 3,6 la 4,2, iar noi nu am mărit preţurile, ceea ce va însemna în acest an un profit mai mic", a adăugat Alessandro Amato.
Potrivit general managerului Sodo Migliori, grupul deţine trei lanţuri de magazine în România, cel de bijuterii şi ceasuri de lux-Cellini, brandul Swarosky, iar pentru partea de fashion, lanţul Paul&Shark, care a fost adus pe piaţa autohtonă la finalul anului 2008.