Rafar va investi între şapte şi nouă milioane de euro anul viitor, când în funcţie de schimbările apărute pe piaţa românescă va deschide peste zece magazine noi, a declarat, joi, directorul executiv al Rafar, Ramona Stănciulescu.
"Dacă nu vor exista influenţe negative care ar putea să ne dea planurile peste cap, în 2009 preconizăm că vom deshide cel puţin două magazine pentru fiecare brand existent deja în portofoliul nostru, plus alte 2-3 branduri noi pe care le vom aduce în România", a mai precizat Ramona Stănciulescu.
Aceasta a adăugat că în momentul în care vrea să aducă în România un brand nou trebuie ca acesta să nu se situeze pe acelaşi segment cu cele deja existente în portofoliul companiei. "Încercăm să acoperim golurile, nu să concurăm pe acelaşi segment. Când elaborăm planul de dezvoltare luăm în calcul performanţa brandurilor, investiţia neceseară şi apoi, în funcţie de aceşti doi factori vedem pe care brand ne concentrăm mai mult" a mai precizat Stănciulescu.