real,- Hypermarket deschide cel de al 2-lea magazin al său din Oradea, în urma unei investiţii de peste 22 de milioane de euro. Reţeaua germană de hipermarketuri ajunge astfel la un număr de 18 magazine pe piaţa românească.
Hipermarketul real,- Oradea Episcopia este amplasat în zona de nord-vest a oraşului, pe str. Suişului nr. 10, fiind al patrulea magazin deschis în acest an de companie.
real,- Oradea Episcopia se desfăşoară pe o suprafaţă totală construită de 14.000 metri pătraţi, dispune de o suprafaţă utilă de vânzare de 7.500 de metri pătraţi şi beneficiază de o parcare cu o capacitate de 550 de locuri.
Noul hipermarket real,- din Oradea păstrează un design interior care urmăreşte eficientizarea timpului petrecut la cumpărături prin existenţa celei de-a doua intrări în dreptul sectorului alimentar, expunerea produselor proaspete într-o zona deschisă asemănătoare formatului de piaţă, implementarea conceptului "shop in shop" la raionul de electronice, cosmetice etc.
Prin deschiderea noului magazin, investiţia totală efectuată de real,- la Oradea ajunge la suma de 38 de milioane de euro pentru cele două hipermarketuri care funcţionează aici şi care au creat în total peste 700 de locuri de muncă. Despre prezenţa retailerului în Oradea, dl. Tjeerd Jegen, Managing Director al real,- Hypermarket România, a spus: "Am dovedit la Oradea că suntem, pe de o parte, un partener de marcă pentru comunitatea locală şi de afaceri, prin utilizarea ofertei de produse regionale şi naţionale, iar pe de altă parte un angajator de elită, care oferă oportunităţi de carieră la scară naţională şi internaţională pentru întregul său personal. Nu în ultimul rând, am demonstrat orădenilor că real,- reprezintă o alegere ideală la cumpărături pentru întreaga familie, un centru comercial modern unde oamenii vin pentru calitate, prospeţime şi varietate sortimentală."
Detaliind conceptul de hipermarket real,-, Tjeerd Jegen a adăugat: "Dacă am caracteriza real,- în câteva cuvinte, atunci aş spune că încercăm să facem shoppingul mai uşor, mai prietenos, mai accesibil din punct de vedere al preţurilor şi mai original. Acestea sunt principalele idei care ne motivează şi cred că anul 2008 a însemnat o provocare de a deveni tot mai buni, mai eficienţi şi mult mai bine pregătiţi pentru a răspunde prompt celor care ne calcă pragul. Am reuşit să avem cea mai puterniă ofertă de vinuri, să fim apreciaţi pentru sortimentul variat la peşte, carne, legume, fructe, gastronomie şi produse de brutărie."
real,- Oradea Episcopia vine cu o ofertă variată pe ambele sectoare - alimentar şi nealimentar - cele 40.000 de produse comercializate fiind în proporţie de 80% de la producători şi furnizori naţionali.
Pentru o experienţă completă de cumpărături, hipermarketul real,- Oradea Episcopia propune clienţilor săi o galerie comercială adiacentă de peste 8100 de metri pătraţi, care găzduieşte 25 de spatii comerciale din cele mai diverse domenii. Magazinele sunt operate de companii de prestigiu, cu branduri cunoscute publicului din România: JYSK, Takko fashion, Leonardo, Tehno Market, Secuiana, Mondex, etc.
Cu spaţii generoase şi aerisite, noul magazin dispune de aparatură de cea mai înaltă tehnologie, pe diferite sectoare de activitate: echipament frigorific ultraperformant, dispozitive de cântărire de ultimă generaţie, cuptoare şi gril de mare capacitate la sectoarele de Gastronomie şi Brutărie etc. Fluidizarea traficului de cumpărători este asigurată zilnic prin amplasarea unui număr de 38 de case de marcat, dintre care 34 în linie.
real,- Oradea Episcopia oferă servicii la cele mai înalte standarde calitative, cum ar fi: sisteme foarte flexibile de finanţare, verificarea aparaturii cumpărate la bancul de probă, ajustarea hainelor, livrarea la domiciliu a produselor nealimentare cu volum mare şi valoare unitară de peste 500 de RON, birou pentru returnarea produselor etc.
Divizia real,- Hypermarket face parte din METRO Group, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent în 32 de ţări, unde deţine peste 2.200 de magazine, în care lucrează in jur de 290.000 de angajaţi.
În Germania, compania real,- SB Warenhaus GmbH deţine peste 350 de hipermarketuri, unde aproape un milion de germani îşi fac cumpărăturile zilnice. real,- Hypermarket a intrat pe piaţa internaţională în 1997, odată cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astăzi compania are peste 80 de magazine în Polonia, Turcia, Rusia şi România. În anul 2007, real,- Hypermarket România a înregistrat o cifră de vânzări de 367 de milioane de euro, de aproape 5 ori mai mare decât în 2006, pe fondul extinderii reţelei.
Proiectul ambiţios de expansiune, atât la nivel naţional, cât şi internaţional, cu accent deosebit pe pieţele din centrul şi estul Europei, confirmă orientarea companiei către o creştere susţinută.