Realworld Eastern Europe a obţinut o cifră de afaceri de aproximativ 20 milioane de lei (4 milioane de euro) în creştere cu 18% faţă de anul 2021, când a înregistrat un business de 16 milioane de lei.
Această creştere a fost determinată, în primul rând, de un amplu proces de reorganizare internă şi de mărirea echipei cu 25%, mai ales în zona de sales şi de livrare, care a avut ca rezultat consolidarea acesteia în linie cu valorile promovate la nivelul întregului grup.
Un alt factor care a condus la sporirea cifrei de afaceri a fost focusarea pe clienţii existenţi şi optimizarea proiectelor desfăşurate cu aceştia, dar şi preluarea în portofoliu a unor noi companii, precum Swisscom, unul din cei mai mari operatori europeni din domeniul telecom, care a decis să apeleze la serviciile Realworld Eastern Europe pentru integrarea soluţiei Smallworld.
"Anul 2022 a fost unul încărcat pentru noi, am fost antrenaţi în multe proiecte importante, dintre care putem să amintim cel mai nou proiect încheiat cu Orange Romania, cu susţinerea CROSS NI - Consolidarea reţelei OSS. Acesta a fost semnat la sfârşitul anului 2022, iar livrarea a început în ianuarie 2023, urmând a fi implementată complet pe parcursul următorilor ani. Proiectul presupune integrarea CROSS Inventory în ecosistemul OSS/BSS pentru a unifica informaţiile despre infrastructura Orange, pentru a ajuta la continuitatea afacerii, dar, mai important, pentru a se adapta la infrastructura în continuă dezvoltare", a declarat Bogdan Hebean, Managing Director Realworld Eastern Europe.
În 2022 cele mai multe activităţi s-au îndreptat către implementarea şi dezvoltarea aplicaţiei Smallworld în cadrul principalilor operatori telecom din România, Germania, Elveţia şi Marea Britanie, precum şi continuarea procesului de dezvoltare a acesteia alături de clienţi, pentru o eficientizare cât mai mare a operaţiunilor zilnice în inventarierea şi documentarea reţelelor.
"Anul trecut ne-am implicat activ şi în o serie de proiecte de automatizare a proceselor de business, cu ajutorul soluţiei Cortex IA - o soluţie de automatizare inteligentă şi de orchestrare de procese, pe care am reuşit să o implementăm în cadrul celor mai mari companii de telecom din România. Echipa Realworld Eastern Europe a reuşit să îşi îmbunătăţească metodologia de livrare a proiectelor şi să optimizeze procesele interne ale clienţilor, principalul avantaj fiind reducerea timpilor de lucru necesari", a mai spus Bogdan Hebean.
Pentru anul 2023 compania îşi propune să dezvolte proiecte din ce în ce mai complexe pentru clienţi, oferind acestora soluţii end-to-end în domeniii precum Integrare şi Orchestrare, GeoSpatial, Enterprise Management, mizând pe o creştere a cifrei de afaceri cu 18%. Focusul Realworld va rămâne îndreptat către industriile în care deja are experienţă, precum telecom, bancară sau cea producătoare.
Cu o vechime de 25 de ani pe piaţa din România, Realworld Eastern Europe este unul dintre principalii furnizori de servicii profesionale şi soluţii GIS pentru companiile care dezvoltă şi exploatează reţele şi infrastructuri distribuite geografic, precum telecomunicaţii, alimentare cu apă şi canalizare, transportul şi distribuţia energiei electrice şi a gazului. De asemenea, compania livrează şi integrează pe piaţa locală soluţii de automatizare şi orchestrare de procese precum şi soluţiile de digitalizare a proceselor de mentenanţă.
"Soluţiile pe care le propunem au ca obiect transformarea digitală a clienţilor noştri, de cele mai multe ori companii foarte mari. Transformarea digitală presupune în primul rând o schimbare radicală a modului în care oamenii lucrează. Acesta este probabil cel mai complicat şi provocator aspect din munca noastră, motiv pentru care ciclul de vânzare este foarte lung. Avem soluţii care asigură un tranzit natural către noi procese, astfel încât transformarea forţei de muncă să se facă într-un mod cât mai lin", a încheiat reprezentantul companiei.